Anbefalte innlegg

Ja er vi det ? Det ser ut til både og være både og . Når det gjelder skiltrammer så selger ikke klubben disse alene og vi lokale ser ut til og ha litt kluss på tråden når det gjelder klare regler for og få tak i merker og rammer. Kunne ikke en av de ansvarlige sette av en søndag i måneden så vi kunne komme og kjøpe effektene ? Søndag er jo en rolig dag for de fleste og å ta en tur til tønsberg klarer de fleste.

Jeg har aldrig bodd i ett fylke hvor motstanden mot Audi og VW har vært større hos den vanlige mann i gata , men nå er vi i siget føler jeg og profilering på veien er jo bare kult da. Er så innmari lei av skrytet av japse bokser og annet , de går ligger jo tross alt først i alle køer ! :evil: Kjører da ikke Audi bare på grunn av hestene det er feelingen og stilheten og den uanstrengte følelsen av og bare gli fort eller sakte spiller kaine rolle det. :P Hvis lokal laget har close connection med Møller så hva med og få kjøpt kopier av de gamle verksted bøkene de ligger jo bare på loftet og støver ned og blir vel en dag kasta : gråter :

Når det gjelder lakk ser det ut til att Møller's satsning ikke har brutt monopolet de har her i byn og det er helt på trynet , når skal det bli konkuranse her i tønsberg? Lakk er ikke billig men slik det er i dag nei sånn kan vi ikke ha det. Her må alle begynne og bulke mindre slik att arbeids mengden går ned og vi får mer vettu tilstander. Jeg reiser gjerne til skien og lakker hvis det er mulig og få det til , trenger jo bilen i det daglige så det krever planlegging . Utfordringene er mange og vi får stå på for og få bedring. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jaggu meg en sinna mann..

Skilplater har du fått svar på..

Resten?

Mange føler det nok sånn når det gjelder møller og det meste annet, men de kjører nå framdeles VAG..

Du finner nok ut av det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller er jo bra de og jeg kjører vag uansett hva japse folket sier jeg , er en sann patriot og ingen jappeflue. Møller har ett prinsipp som mange andre verksteder kunne lære av og det er som følger .

Kompetansen skal være lik for alle og tilgangen til teknisk informasjon skal være lik for alle og det er få verksteder som praktiserer dette utenom møller . Det som er helt feil i dag er att mekonomen og andre påstår att de er såå mye billigere da , noe som er ren løgn . Og så påstår de att delene er like noe som er helt feil. Se på følgedelene som følger delen enten er det ingen eller så passer de ikke . Her er det mye svada og jeg ender som regel opp og handle hos møller. Hurra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte mest på de som lakker her i byen de har monopol uten like. Det var slik i moss før også masse små lakkerere som var dyre . Auto lakk brøt dette hegmoniet ved og satse stort og bygge nytt stort anlegg som virkelig går unna . Jeg hadde håpet det ble noe slik da møller satset men det ser ikke ut til og ha hjulpet. Det var en lakkerer her i byen som sa til meg en gang skal ikke nevne navn..... Jeg gidder ikke og løfte lakk sprøyta for under fem tusen da lar jeg den heller stå .....

 

Resten skjønner de fleste . : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Initiativtakere er vel og bra det, men jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hva du egentlig mener Vestfold Lokallag skal gjøre med at du er misfornøyd med situasjonen blant lakk-verkstedene i Tønsberg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det måtte være og freforhandle en avtale for oss medlemmer det , såre enkelt .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det måtte være og freforhandle en avtale for oss medlemmer det , såre enkelt .

 

Hvis lakkererne er så griske som du beskriver over her, så er det jo ikke sikkert at det er SÅ såre enkelt heller... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan begynne med å få folk flest (den vanlige mann i gata) til å bulke mindre. Dermed blir ikke lakkverkstedene så vant med gode penger fra forsikringsselskap, slik at de "må" ta imot vanlige kunder også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det er klart det bare er og bulke mindre :P Nå må du huske på at det er flere hundretalls tusen biler ute på veien, og ofte er det en annen person i en annen bil inne i bildet også under en kræsj. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda det er klart det bare er og bulke mindre :P Nå må du huske på at det er flere hundretalls tusen biler ute på veien, og ofte er det en annen person i en annen bil inne i bildet også under en kræsj. ;)

 

Du må jo ikke kjøre når det er andre ute, må skjønne! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater er vel rimelig tilgjengelig. Cash inn på konto, så møter man Ben eller meg for å få dem. Enten på lokallagstreff, hjemme hos Ben eller meg eller etter jobb i Sfj for min del. Funka bra hittils etter det jeg vet, men ser at Ben har sendt deg PM også. Måtte skrive det jeg tenkte da jeg leste posten din...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo ikke kjøre når det er andre ute, må skjønne! :P

 

Heh,nei det er jo klart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vestfold lokallag som nå er blitt Region Vestfold ble dannet 28. august 2001 og feirer da straks vår 6-årsdag. Fra dag en har fokus i regionen vært på samarbeid med essensielle partnere i fylket, et arbeid som både har hatt sine topper og nedganger. Fokus på samarbeid med den lokale forhandleren (Møller Bil Vestfold) har alltid vært prioritert.

 

Medlemmene i region Vestfold må se verdien av det arbeid lagt ned både av enkeltmedlemmer og av de styrene som har sittet i regionen opp igjennom årene. Og et godt stykke arbeid er lagt til grunne. Den dag region Vestfold ble dannet var det null kjennskap til VW-Audi Club Norwegen i Vestfold. I dag er det god kjennskap til organisasjonen.

 

Tidligere satt Petter Jørgensen som daglig leder for alle avdelingene av Møller i Vestfold. Hr. Jørgensen sikret et meget godt samarbeid med region Vestfold hvor avtalene og betingelsene for våre medlemmer var ekstremt lukrative og kanskje noen av de bedre i landet. Våre medlemmer fikk deler og arbeid til priser lik de ansatte i Møller, i tillegg til ekstremt gode priser på nybilkjøp. I tillegg til de konkrete rabattene ga også Møller sine lokaler og demobiler til disposisjon for våre medlemmer.

 

I 2002 arrangerte også region Vestfold et utstillingstreff på Jarlsberg flyplass, noe Møller Vestfold var med å sponset. Så samarbeidet med Møller har i alle år være ekstremt bra. Fra ledelsen i Møller Bil Vestfold er det også sendt et skriv til samtlige ansatte i bedriften om oppfordring til å gi våre medlemmer gode priser og service. Dessverre er det nå flere år siden dette brevet ble sendt og mye nye mennesker i Møller konsernet.

 

Problemet rettet mot Møller i dag er region Vestfold sin feil, ikke Møller. Her må regionen sin ledelse opprettholde et samarbeid og vedlikeholde det forholdet som en gang ble opprettet.

 

Når det gjelder andre bedrifter i Vestfold så har vi jobbet mye med dette også, men ofte har det svekket i oppfølging fra regionens side. Dette igjen begrunnes i frivillig arbeid som ikke alltid er like enkelt å få til å passe inn.

 

Bedriftene vi har vært i kontakt med er to lakkeringsverksteder (Kilen og Hesby) i tillegg til Mekonomen Sandefjord, E-18 Motorsenter, Eiker Motorshop med flere. Her er det et videre arbeid som må legges til grunn av initiativtakere, ingenting annet.

 

Konklusjonen er grei. Grunnarbeidet i Vestfold er ekstremt bra og det ligger mye klart... her må det dog ildsjeler til for å lande avtalene og gjennomføre de oppgaver som har blitt startet. Man trenger ei heller sitte i noe styret for å bidra til dette, og alle initiativtakere er hjertelig velkomne til å hjelpe til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Våre medlemmer fikk deler og arbeid til priser lik de ansatte i Møller, i tillegg til ekstremt gode priser på nybilkjøp. I tillegg til de konkrete rabattene ga også Møller sine lokaler og demobiler til disposisjon for våre medlemmer.

 

 

Dæven, snakker om drømmesituasjon... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare bare å heve lakksprøyta og begynne å spraye heller, det som koster er alt arbeidet før og etter, oppvarming av lakkhallen og diverse, er ikke lite som skal til for å få et godt resultat. Skal man spare på lakkering så gjør man det meste av grunnarbeidet sjøl, det er for det meste det som koster(jeg sier ikke alt) Skjønner godt hvorfor de krever slike priser jeg, jeg jobber i et trykkeri og kommer noen med noe de skal trykke så tror jo enkelte at det bare er å slenge bildet dems i pressa og kjøre på, men her er det mye både før og etterarbeid pluss at luftfuktighet, temp og klima har mye å si. Men skjønner jo at folk vil ha ting billigere, selvsagt vil vi jo det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.