Anbefalte innlegg

Hei på dere,

Har kjøpt nye angel eyes hovedlys og skal bytte. Noen som har tatt av frontfanger og har noen tips, dette skulle vel ikke være den største utfordringen?? Jeg har en 2002 Avant 130 TDI uten lyktespylere...;)

 

Hilsen fra

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en artikkel om å fjerne sidemarkeringslysa på USA utgava. der det er bilder av demontering av frontfanger.

http://www.audiworld.com/tech/ext.html

 

trykk på a6, så på A6 Clear Corner Mod for Dummies

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Mange takk!!!

Nå går det sikkert som en lek...

 

Hilsen fra

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du behøver ikke ta av fangeren, kan lirke lyktene ut uten at fangeren er tatt av. Har gjort dette selv flere ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen,

Beklager sent svar! Ja, det er disse. Jeg kjøpte dem av et annet firma, Tuning Company. Frakten var da 10 £ mindre.

 

Hilsen fra

Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå tatt av fangeren (omsider) og det var litt jobb. Med å løsne innerskjermer foran (og ta av forhjul) var dette litt jobb. Det er jo bare det festet som er nede mot radiatoren som er litt kritisk å komme til, det mot yttersiden av bilen nede går vel å mikke til??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg byttet hovedlys. :P Se bilder (viser park før og hoved før, samt park etter og hoved etter) hvordan det ble. Som info til alle som ønsker å gjøre denne jobben, så har de nye lyktene 4 små pærer for hvert "Angel Eye", slik at det blir 8 pærer på hver lykt istedenfor en som tidligere. Det er litt kronglete å komme til å bytte disse, kun til info. :o Hadde vært bedre med LED som ikke måtte byttes!

Men helt grei kvalitet på lyktene ellers.

 

DSC00032.JPG

DSC00033.JPG

DSC00036.JPG

DSC00037.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg komme med et kommentar ang. angel eyes?

Jeg mener sterkt at angel eyes tilhører BMW og kun BMW. Det er samme som om en BMW-eier skal montere Quatro på bilen sin. Dette er min mening da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.