Anbefalte innlegg

Noen som vet kor man kan få kjøpt tåkelys til orginal fanger til en audi a4 b5 avant. 96 mod, så er jo før facelift. Møller kunne ikke levere til tidligist 99 model. Må jeg eventuelt kjøpe de og en facelift fanger? eller noen som har laget denne branketen som står inni facelift fangern?

 

noen som vet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noe annet her i norge? Noen som har etter montert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat det samme er jeg på utkikk etter! bare at jeg har 97 mod da! ingen som vet hvor man får tak i "råne" el "grøfte"lys hen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denna tråden jeg.

 

Passer ikke tåkelys fra facelift på 96-98 modeller?

Og ble de eldre modellene levert med tåkelys? som f.eks. ekstrautstyr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte noe sånt for brodern på hans A4.

Kan sjekke det, men mener det var hella-lykter. De lyser faktisk bedre enn nærlysene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 orginale Valeo tåkelys til B5 ligende hjemme. Disse kommer orginalt i 99/00/01 modelen men kan tilpasses før "facelift". Har sett noen som er gjort dette, men ble ikke tid til dette på min, da jeg kjøpe nybil og solgte A4en til søsteren. :P Så bare send PM hvis noen er intereserte. Lyktene er VELDIG strøkene, men ikke helt nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.