#1 Skrevet August 5, 2007 Jeg skal bygge om til xenon lykter på min Bora, har handlet inn alt av ledninger, kontakter, ballaster og selve lyktene. Men jeg mangler en vesentlig del, kabelen ifra lykta til ballasten. Pris hos møller er 1900,- pr stk, og jeg trenger to! Er det noen som vet om plasser jeg kan skaffe et par slike ledninger, gjerne brukte? Og er det mulig å benytte seg av ledninger ifra andre modeller, veit at audi tt benytter slikre ballaster? Kontakten på lykta er 4 pins, mens ballasten har 6 pinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2007 brut audi leksikon til å finne ut hvilke det går strøm i og til hvor, er på båten nå så får ikke skjekket for deg, men sikket noen andre som kan gjøre det hvis du ikke har selv, resten fikser du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2007 Vil helst skaffe en ferdig ledning slik som i delekatalogen, eller lage en selv med de riktige kontaktene. Men det viser seg å være vannskelig å skaffe seg både den orginale kabelen (uten og bli ranet) og kontakter for å bygge en kabel selv. Så nå håper jeg inderlig at noen kan hjelpe til Poster et bilde av delekatalogen med den aktuelle ledningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...