#1 Skrevet August 5, 2007 Hallo ... Noen som veit om noen dyktige mekanikkere i oslo området, da spesielt rettet mot understell, bremser og forringer ?? Jeg trenger å få noen til å se på bremse problemene mine som aldri blir bra. Og litt angående svømming. Er det noen rally mekanikkere rundt omkring i oslo ??? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Hallo ... Noen som veit om noen dyktige mekanikkere i oslo området, da spesielt rettet mot understell, bremser og forringer ?? Jeg trenger å få noen til å se på bremse problemene mine som aldri blir bra. Og litt angående svømming. Er det noen rally mekanikkere rundt omkring i oslo ??? Robert Audisentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 Audisentrum. Jeg har prøvd dem. De finner ikke ut av problemene. Trenger noe spesialister på understell og bremser. Finns det rally mekanikkere rundt i Oslo ? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2007 Jeg har prøvd dem. De finner ikke ut av problemene. Trenger noe spesialister på understell og bremser. Finns det rally mekanikkere rundt i Oslo ? Robert Ja det må jeg si er utrolig isåfall.... De server jo allt mulig innen Porche og Ferrari i tillegg + diverse andre ville maskiner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2007 Ja det må jeg si er utrolig isåfall.... De server jo allt mulig innen Porche og Ferrari i tillegg + diverse andre ville maskiner. ikke sant ......du skal tro jeg er møkkalei av dette .....og så er minst like ille at noen ikke klarer å fikse problemet mitt. Jeg kan alltid bytte hele forstillingen, men det koster vel mye ..... jeg hadde tenkt på oppgradere litt iår og så kjøre på bane. Har sett fram til det. Men slik bilen er nå så går ikke det. Tror jeg nesten bare kommer til å la bilen bare stå ......hvis jeg kommer over noen som har vært borti problemet, så får jeg prøve det..... Har muligens troa på at de som kjører rally kanskje kan fikse problemet ..... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2007 Hm.. Hvis du prøver å beskrive problemet ytterligere så skal du nok ikke se bort ifra at det kommer noen glupe svar. Jeg personlig setter allt bort til Audisentrum når det har vært noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2007 Hm..Hvis du prøver å beskrive problemet ytterligere så skal du nok ikke se bort ifra at det kommer noen glupe svar. Jeg personlig setter allt bort til Audisentrum når det har vært noe. Jeg har også latt audi seuntrum fikset bilen og det har de gjort meget bra. Men disse 2 problemene har de sett på og finner ikke ut av det. Jeg må prøve å finne noen andre, så tenkte derfor om noen viste om noen mekanikkere som var spesialisert på understell/bremser PS! Jeg har skrivet noen innlegg om problemene, men kommer ingen vei fordet. Har prøvd alt serru Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2007 Jeg har skrivet noen innlegg om problemene, men kommer ingen vei fordet. Har prøvd alt serru Robert Ja DET er kjipt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 6, 2007 Prøv hos disse: Kollevold Rally Import AS Rovenveien 125 1900 Fetsund Mobil: 41 78 34 35 Tlf: 63 88 48 40 Fax: 63 88 48 41 E-post: roger@kollevold.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 6, 2007 Prøv hos disse:Kollevold Rally Import AS Rovenveien 125 1900 Fetsund Mobil: 41 78 34 35 Tlf: 63 88 48 40 Fax: 63 88 48 41 E-post: roger@kollevold.no Har vurdert dem ja. Jeg får nok kanskje stikke bortom hvis jeg ikke får orden på dette snart. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...