#1 Skrevet August 5, 2007 Hei! Jeg har en stygg skade på jettan min som jeg lenge har planlagt å rette opp igjen. men har alderi blitt noe av. Har fått kappet ut en side fra en annen jetta. Tenkte å hive ut noen bilder og høre hva som er det beste å gjøre i en slik sitvasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2007 bytt sida. da får du og tatt evt rust bak skjerm. viss den nye ikkje er bra nok så trur eg Håkon Sandberg har ny ligganes trur eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 Den er litt rusten, men alt går. Håkon hadde venste siden, dette er høyre Noen som vet hvor jeg får tak i en slik side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Ingen andre som har noen inspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 Sitter i akkurat samme situasjon selv bare på andre siden og med en bulk og bøyd b-stolpe, legg ut noe info mens du bytter i tråden din da, så har jeg en mal om det funker det du har gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Jepp, det kan jeg sikkert.. men blir vel en stund til jeg bytter bytter side. Målet var å få tak i helt ny side da, ser ut til at jeg må bruke det jeg har. skrik ut vis noen vet hvor jeg kan få tak i dette nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...