#1 Skrevet August 5, 2007 hatt ut motoren av min a4 i ca 4 mnder og overhalet den ++++ når den nå er satt inn igjen koker den etter ca 30 min .. noen som har vært borti dette ... ny vannpumpe ,, har prøvd med to forskjellige termostater og nå uten termostat .. vet jeg får luftet den ordentlig og har god sirkulasjon på vannet ... har også spylet igjenom systemet med vannslangen og det er ingen propp der ser det ut til ... begynner og gå tom for ideer om hva det kan være .. noen som har erfaring eller noen ideer jeg ikke har tenkt ennå mvh magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Hatt av viftebladene/hjulet fra viskokoblingen? Montert den feil vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 går kjøleviften da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Ja den som drives av profilreima så. Den kan løsnes fra viscokoblingen og det er mulig å sette den feil vei. Resultatet er at vifta trekker lufta fra motoren og inn i radiatoren istedenfor omvendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...