#1 Skrevet August 5, 2007 Planer om original, eller litt oppgradert clutch når jeg bytter motor(7a-3b). Hvor kjøper jeg, og hva slags muligheter har jeg? Tenker meg ca 270-300hk til å begynne med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 KRB, 034, ES-Tuning. Ett lite tips er å bytte til noe annet enn orginal når du først har det oppe, det ville iallefall jeg har gjort. Har hørt at så lite som en RS2-turbo og manifold får orginalclutchen til å svette. En oppgradert varer lenger, og du vil etterhvert garantert få lyst til å fjerne en pling og en plong og en dert så du får minst 100HK til ;)Om du har flaks holder 7A-clutchen 300HK om den er bra. Rådfør deg med feks ES og hør hva de anbefaler. SPEC er vel en clutch som er tilnærmet likt orginal i bruk, men som tåler en del mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 7A clutchen holder garantert ikke til mitt bruk uansett, er passe slitt den:) Kan jo se på spec da, men har hørt mye rart om spec også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2007 Kan jo se på spec da, men har hørt mye rart om spec også.. Kanskje fordi noen ikke monterer iht produsentens anbefalinger? Jeg kjenner til fire tilfeller der det har vært problemer med Spec (i Audi), men ikke i noen av tilfellene har det vært clutchen i seg selv som var problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2007 har lamell fra jonus og orginal trykkplate.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2007 Kanskje fordi noen ikke monterer iht produsentens anbefalinger? Jeg kjenner til fire tilfeller der det har vært problemer med Spec (i Audi), men ikke i noen av tilfellene har det vært clutchen i seg selv som var problemet. For all del, jeg skal ikke si at jeg har peiling på spec-clutcher, men hver gang det snakkes om clutch blir det nevnt at folk har problemer med dem: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2007 SPEC 3+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 6, 2007 har lamell fra jonus og orginal trykkplate.. Jeg også! Dette er en billig og holdbar løsning som tåler en del mere en orginal effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...