#1 Skrevet August 6, 2007 Jeg har problemer med at når jeg trykker på knappen for å låse opp bilen, så må jeg trykke mange ganger før bilen låser seg opp. (2-3 ganger som oftest) Når jeg tryker første gang, og noen den andre gangen, så blinker det i blinklysene, men bilen låses ikke opp. Det som derimot skjer, er at bagasjerommet låses opp...... Jeg har forsøt med den andre nøkkelen som nesten ikke er brukt, og det er samme oppførsel med den. Bilen det gjelder er en 2004 Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 enten så er det program feil på styreenheten din eller så er den defekt. det ligger under førersete på passaten og kan være litt utsatt får fukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 Og hvordan finner jeg ut om det bare er program-feil, eller om den er defekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...