Bergen: Noen som kan se på en bil for meg? HASTER

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer en bil som står i Bergen og lurer på om noen kan ta en titt på denne for meg.

 

Bilen det er snakk om står hos Re-Bil AS og er en 2002 Passat 2.3 V5 4Motion Higland...stasjonsvogn selvsagt.

 

Det hadde vært fint hvis noen ville ta en titt på denne for meg, enten i løpet av dagen eller morgendagen. Tidsbruken vil naturligvis bli belønnet.

 

Er det forresten noen som har erfaring med Re-Bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Re-bil såvidt jeg vet er en seriøs bilforhandler. Mine foreldre har kjøpt bil der et par ganger og de har vært fornøyd med dem. Men kanskje noen som bor litt nærmere enn jeg kan ta en titt på den. Sikkert en artig bil med denne motoren da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært i kontakt med de et par ganger og de virker veldig seriøse og skikkelige. Følger opp ihht. avtale og alt er bare bra.

 

Ser ut til at det blir Bergenstur på meg igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei....jeg kikket såvidt på denne bilen her en dag,det var stengt,så jeg fikk ikke kikket så nøye på den,men utifra det jeg fikk se såg den meget bra ut,jeg har en lik bare diesel og vil si denne såg meget bra ut i lakken enn det min er,min er en 2002 modell...hadde jeg ikke hatt passaten hadde jeg vurdert den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris og km-stand på denne bilen er grei........sjelden motor i en Passat. Første Passat jeg ser med V5 motoren,tøff kombinasjon med 4Motion. Go for it Lars Inge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på bilen jeg...men det hadde vært en fordel å fått en uavhengig vurdering av den før jeg evt. setter meg på flyet...

 

Men...jeg er utålmodig og hvis det ikke dukker opp noe uventet så tipper jeg det blir Bergenstur i løpet av uken... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet bil der, og de står for det de sier. Jeg fikk 6 mnd/ 6000km garanti på bilen, en Golf stv. Da jeg hadde kjørt 5900 når det var en mnd igjen av garantien, ringte jeg og sa at jeg kom til å kjøre lengre enn det som var avtalt. Det var ikke noe problem. Jeg har bare positiv erfaring med Re-bil. De har jo holdt på med bruktbiler siden 1987, tror jeg, så de er en rimelig seriøs bruktbilforhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne ha sett på den for deg, men er ufattelig bizzi her nå denne uka....

 

 

sorry...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle gjerne ha sett på den for deg, men er ufattelig bizzi her nå denne uka....

 

 

sorry...

 

Ikke noe problem det...

 

Har fått noen flere bilder og den ser svært bra ut der i hvert fall.

 

Skal ta en siste runde lokalt nå og hvis det ikke dukker opp noe ringer jeg Re-Bil etterpå...

 

Takker for de tilbakemeldingene jeg har fått.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det gjort...bilen er bestilt og hentes så fort som mulig...gleder meg som en unge til å kjøre hjemover...

 

Et par ting som skal ordnes før jeg henter den...bakluken skal lakkeres og registeret skal byttes...samt et par nye dekk...

 

Da blir det i hvert fall 4-hjulstrekk på neste vintertreff... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis.......tøff bil med riktig lyd ;) Turbokit er også bestilt eller ?? Men stemmer effekten som står i annonsen ??? Trodde V5 hadde 150 hk jeg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det...

 

Skal være 170 hk så vidt jeg vet...stemmer i hvert fall med albumet...

 

Har foreløpig ikke lagt noen som helst planer...annet enn senkesett, eksos og andre hjul, men det blir nok ikke riktig ennå. Nå får vi ta en tur eller to til på sjøen å tjene litt mer penger først... ;)

 

Har i hvert fall umiddelbare planer om å montere nytt filter...får stikke innom Jan og Terje etter hjemkomst å se hva de har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det gjort...bilen er bestilt og hentes så fort som mulig...gleder meg som en unge til å kjøre hjemover...

 

Et par ting som skal ordnes før jeg henter den...bakluken skal lakkeres og registeret skal byttes...samt et par nye dekk...

 

Da blir det i hvert fall 4-hjulstrekk på neste vintertreff... : smil :

 

Grattis!!

Ser meget bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Re-Bil er meget bra. Selger skikkelige biler til ein bra pris. Einaste minus eg kan komme må, må være det at dei ikkje er akkurat dei beste på klargjering av bil før salg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.