Anbefalte innlegg

Girkassa mi har rast/er på vei til å rase. Fikk et verksted til å bytte olje på den, da fant de metallspon i olja. så kassa burde vel overhales.

Noen firmaer i oslo/akershus området som gjør dette billig?

Er snakk om en automat kasse på S4 2.2T 1993 mod.

Hva lønner seg? bygge om til manuell? Bytte girkasse? eller overhale den jeg har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får gi de en ringeling i morra tenker jeg, må få ordnet dette så fort som mulig... og dette er ikke en jobb jeg gjør sjøl, verken montering eller noe som helst, gir jobben til fagfolk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nyoverhalt "byttekasse" 6 trinn manuell for 17k, løp og kjøp ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for 17K så hadde jeg forventet at det fulgte med 20" felger til den kassa.. snakk om blodpris!! :)

uansett.. overhaling av en S4 Automatkasse koster sikkert fra 20 000 og OPP: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nyoverhalt "byttekasse" 6 trinn manuell for 17k, løp og kjøp ;)

Er det så enkelt som bare å bytte til manuell kasse? høres fristende ut for min A6 2,7 Biturbo og det da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel 17k bare for kassa tenker jeg, så kommer arbeid og sånt i tilegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare kassa ja, norsk bildelsenter som hadde det kampanje tilbudet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner noen som tar dette svart? må få gjort dette billigst mulig, da bilen må være kjørbar da jeg skal selge den ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.