#1 Skrevet August 6, 2007 Jeg er helt grønn når det gjelder dekk og felg. Men har lyst på nye 18", er det da 40 i profil som gjelder? Vil ikke ha noe bredere enn 225. Hvilken innpress skal man gå for? Har sett noen her inne klager over at det er feil innpress, derfor vil jeg ikke gå i samme fellen. Hva ser penest ut på en A4 B6 når jeg vil ha 18" og 225 i bredde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Jeg er helt grønn når det gjelder dekk og felg. Men har lyst på nye 18", er det da 40 i profil som gjelder? Vil ikke ha noe bredere enn 225. Hvilken innpress skal man gå for? Har sett noen her inne klager over at det er feil innpress, derfor vil jeg ikke gå i samme fellen. Hva ser penest ut på en A4 B6 når jeg vil ha 18" og 225 i bredde? En grei og sikker kombinasjon er som følger. Felger: 8-8,5x 18 ET (innpress) 35 Dekk: 225/40x18 For å få hjulene like langt ut mot skjermkanten foran og bak kan du med dette oppsettet ha en 5mm spacer bak uten at dekket vil subbe i innerskjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2007 En grei og sikker kombinasjon er som følger. Felger: 8-8,5x 18 ET (innpress) 35 Dekk: 225/40x18 For å få hjulene like langt ut mot skjermkanten foran og bak kan du med dette oppsettet ha en 5mm spacer bak uten at dekket vil subbe i innerskjermen. Har ikke senket bilen enda. Vil dette oppsettet fungere med 30-35mm senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2007 Har ikke senket bilen enda. Vil dette oppsettet fungere med 30-35mm senk? Ja det vil fungere helt greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2007 skal senke mye føre 18" subber.. kjører selv med 235-40-19" og 50mm senk..subber ikke dette.. ET 35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2007 235/35-19 et 30 på 8,5" felg tar i bittelitt foran med rattutslag i grove dumper og i svinger ved banekjøring med 45mm H&R( har originale sportsdempere). Men det er minimalt... Bak er det helt uproblematisk, har aldri subbet selv med fullstappet bil. et 35 med 8" felg burde ikke være i nærheten med rett dim på gummien og 30-35mm senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 Flott, takk skal dere ha. Da er det bare å sette i gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...