#1 Skrevet August 6, 2007 Får ikke til søkefunksjonen så jeg lager en ny tråd? Skal montere styling på bilen min om en stund å lurer på.. Hvordan jeg får av frontfangern å bakfangern på min audi a4 2000mod sedan? Takk for hjelpen =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 frontfangeren sitter med skruer i innersskjermen og 2 umbrakoskruer ifronten ved siden av grøftelysa. bak dekslet. vet ikke om det er likt på sedan og avant bak. er i hvertfall skruer i innerskjermene. på avanten var det 4 17 mm bolter under matta i bagasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 frontfangeren sitter med skruer i innersskjermen og 2 umbrakoskruer ifronten ved siden av grøftelysa. bak dekslet. vet ikke om det er likt på sedan og avant bak. er i hvertfall skruer i innerskjermene. på avanten var det 4 17 mm bolter under matta i bagasjen Okey, får ta meg en liten runde å se hva jeg får til. Takk for hjelpen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...