Anbefalte innlegg

Hadde det vært en ide og treffen annenhver uke som drammen lokallag har? kanskje litt fler som har kjangs. Mulig det ikke blir noen fler på hvert treff, men mange av treffene i løpet av året krasjer rett og slett veldig ofte, hadde vært artig å prøvd kanskje....flere meninger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har luftet denne tanken tidligere.. jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en alternativ treff dag, en annen dag enn torsdag for da kan kanskje jeg også drikke noe annet enn villa farris!! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en torsdag med treff på f.eks møller for bilprat og.lign, og en fredag 2 uker etter med en peppestur og så byen? hadde jo gått ann å prøvd, er jo iallfall nok tørste her i klubben(MARTIN)!!!!heh...

Hadde jo også vært litt ok med kontakt på "nevnte" torsdag med møller når de har tid, må vel være noen der som er delvis entusiaster og kunne satt av en 2-3 timer en kveld i måneden. Vil tro at Møller i detr store og hele setter pris på vår "reklame/interesse" for deres varemerker!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dels min feil at det ikke har skjedd mer med møller i det siste enn det har gjort.

Har ikke sett poenget med å møtes der for så å dra på peppes etterpå uten noen spesiell agenda på møller.

Derimot ble det gjort et forsøk på å få satt tenna i en A5 nå sist torsdag, men dette lot seg ikke gjøre da den var opptatt hele torsdag.

Men en torsdag i mnd og en fredag i mnd 2 uker etter ser jeg som en absolutt mulighet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig : rock : Jeg jobber fem-skift : bh : og da er det ikke alltid det passer : klø : .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med en torsdag med treff på f.eks møller for bilprat og.lign, og en fredag 2 uker etter med en peppestur og så byen? hadde jo gått ann å prøvd, er jo iallfall nok tørste her i klubben(MARTIN)!!!!heh...

MOBBING!!!!! : bråk :: pisk :: slå :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska jeg juge da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm down with that !

Hvorfor ikke forsøke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I'm down with that

Moi too!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg også like, men fredager er sånn semi-hellige med reker og sjampis på kvelden, så det blir en vurdering..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg også like, men fredager er sånn semi-hellige med reker og sjampis på kvelden, så det blir en vurdering..

Og tøfler på beina? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Det evige problemet! Jeg tenker vi gjør en annen vri på det.. Om noen plutselig føler at det er riktig dag til å ta en tur på peppes eller lignende så er det bare å lage en tråd på lokalforumet og sette igang jungeltromma! 10-1 kan ikke være vrien å da tak i..5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og tøfler på beina? ;)

Hehe.. Ja, faktisk! Og sovner gjerne til 9-filmen også! :P

Meen.. Sier jeg øl og pizza til fruen, er hun gjerne ikke vond å be, da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blei det med å ordne "bedriftskonto" på peppes? Fikset det Ben?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har rabattavtale der hvis det er det du tenker på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har rabattavtale der hvis det er det du tenker på?

Vi fikk beskjed forrige gang vi hadde lokallagstreff der at vi måtte ordne en bedriftskonto for å få rabatter. Er visst daglig leder som har slått seg litt vrang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Fikk jo engang beskjed fra Peppes sentralt at dette ikke var no problem. Men de sa også at det er de daglige lederne som bestemmer (derfor vi ikke har fått det i Larvik og Sandefjord) Hm, syntes det er teit og firkanta at ikke de bare kan holde seg til avtalen han og jeg laga. Ved bordbestilling et par dager før får vi rabatter...enkelt og greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo snakk om en liten telefon, så er bedriftsavtalen i boks. Da får vi rabattene vi skal ha, og det blir sikkert enklere for Peppes, på en eller annen måte. Tenk bare hvor mye tid de bruker på opplæring av nye servitører, fordi de må terpe på "spesielle" rabattavtaler : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nix, ikke så enkelt tydeligvis. Prøvde å ta tak i dette, (skulle ikke du gjøre det, Ben?) men Peppes sentralt krever at vi fyller ut søknadsskjema for bedriftskunde først. Jeg gidder ikke bruke mitt telefonnummer som kundenummer, og ikke har jeg all info for å fylle ut skjemaet heller..

Her er det i hvertfall, siden vi neppe får noe rabatt før vi har fått dette på plass.. http://www.peppes.no/ompeppes/kontoskn.pdf

Skal ikke se bort fra at vi kan forenkle dette endel da de selvfølgelig har kunder uten org.nummer også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utifra det jeg ser i dette skjemaet så er det snakk om faktura etc.

Rent praktisk så ser jeg ikke for meg at det lar seg gjøre å spise, dele regningen, alle betaler til klubbkonto og så skal det trekkes derfra..

Om noen VET at man får rabatt ved å opprette en kunde avtale, samtidig som maten betales kontant der og da så kan jeg alltids sende dette videre (bjørn: mener jeg skrev at om noen ildsjeler ønsket rabatt skulle de gjerne sjekke det ut, mener jeg..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig med på å treffes på flere dager enn 1.torsdag i mnd.. da torsdag er den dagen jeg jobber MINST kvelder,men 1.torsdag i mnd faller ALLTID på jobbe kvelden min..: bh :

Meeen vi kunn jo kansje rulere LITT på hvor vi møtes?? litt innimellom i Sfjord,og LITT i Lvik(heh) sånn at det kansje er LITT enklere for de som bor i nevnte byer å dra seg ut av god stolen(les:Willie Pande:p ) å møte opp..

Thomas Kristoffer Willie og moi likte oss faktisk ganske godt på D Dimpels i Sfjord..

Bærre ein tanke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det søkes etter franchisetakere for Dolly Dimples i tønsberg, bare å hive seg på!

Om noen mener det vil øke oppmøte prosenten ved å ha treff på alternative steder er det bre å rope ut så er det et tema..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.