#26 Skrevet September 18, 2007 Oii.. Her skjedde det så mye at jeg nesten ikke klarer å følge med!!! Blir det noe av flere treff? Har vi noe på gang overfor Møller ifm. nye A4 eller andre modeller? (Har ennå ikke sett A5 eller nye TT..) Jon Olav: Larvik er vel å dra den litt langt, vel? Må ikke tråkke Telemark på tærne! Lol! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 20, 2007 jeg kunne godt tenkt meg at det var flere treff i mnd. da 1. torsdag i somregel ikke passer. hva med å få samlet så mange som mulig å møtes et eller annet sted i morgen fredag den 21.??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 21, 2007 jeg kunne godt tenkt meg at det var flere treff i mnd. da 1. torsdag i somregel ikke passer. hva med å få samlet så mange som mulig å møtes et eller annet sted i morgen fredag den 21.??? Passet lørdagen så dårlig? Uoffisielt Lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 21, 2007 lørdagen skal jeg til østfold... men lørdager passer somregelt ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 25, 2007 Liiit kort frist, kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 26, 2007 hehe jaja men det er jo på impulsen det pleier å bli bra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 27, 2007 Hehe.. Ja, det er jo i og for seg sant! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...