#1 Skrevet August 18, 2004 Spesiell S2 Coupe med full rør-ramme og 700+ hk. 60 Mb video. Edit: link lenger nede... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2004 The requested URL / Audi_S2_4WD_over_700hp_KovaaComSponsored_year_2003 .wmv was not found on this server. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2004 Det var som fae* da! Gå til denne siden, her funker linken! http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1547926 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2004 Der funka det ja. Men de gir jo ikke mer en litt over 100KB/s jo. vente.....vente: popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2004 Ja, den var treig. Fikk bare rundt 35k her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2004 100 du?? fikk som Per bare rundt 35 jeg... Håper den er verdt å vente på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2004 Rå bil ja. litt infosnakk i begynnelsen så rå lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2004 Mer om denne på http://www.radelle.com Edit: Siden er visst nede fra tid til annen. Keep trying... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2004 Gleder meg litt nå.. Fikk faktisk like over 50 i hastighet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 18, 2004 Gled deg. Han blåser forbi en sykkel på bane. Vet ikke hvor mye sykkelen tar i men men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2004 : sikle : Den var vel vært å vente på ja: ja : "reglene tillater endring i bilens hjuloppheng, vi endret litt mer:D" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2004 Oi.. pervers bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2004 Hm.......ligger på cirka 125 kb her da. Regner med Rune W. kjenner til disse karene her...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 18, 2004 DEN var verdt å vente på !!!!!!!! Hey hey det var jo Jyrki....det er en bekjent av Rune W. det gitt :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 18, 2004 Ca 130 kb/sek her, mer kan man ikke forvente av et standard adsl abbonement 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 18, 2004 Etter å ha sett videoen kan jeg bare si at jeg er ikke særlig imponert. Mulig at jeg hadde vært det hvis jeg hadde sett den "live". S2`n (den i sølv) på Rudskogen imponerte derimot stort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 19, 2004 Er jo perverst så det holder da.. Rimelig pen lyd i den når han slapp opp gassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 19, 2004 det som var litt kult var at bilen ikke hadde noe sinnsykt høyt ladetrykk, og alikevel 700hk stiller respekt av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 19, 2004 11431 poster på VWVortex forumet... du er gal, Per! Laster vidåjen på ca 85k.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 19, 2004 Gal? Ja, selvfølgelig! Den som ikke er gal er heller ikke normal! Jeg har vært på Vortex-forumet i 3-1/2 år og og var veldig aktiv i begynnelsen. Er ikke fullt så aktiv der nå, men er innom daglig og er moderator der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 19, 2004 Her er en mirror-link for dere som syns det går tregt... http://www.moretab.com/alex/audi.avi Hvor fant jeg den? Jo, på Vortex-forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Etter å ha sett videoen kan jeg bare si at jeg er ikke særlig imponert Hehe lurer på hva som skal til for å imponere deg da...........cirka 700 hk ved cirka 1,5 bar ladetrykk sier litt om hva den motoren er god for. 1,5 bar ladetrykk er jo INGENTING !!!!!! Håper Rune W. hoster opp noe tekniske hidden på den bilen snart Mener på det var Jyrki som sveiset innsuget til min gamle 10v turbomotor (kopi av 200 TransAm innsuget) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 10, 2004 Well Well. Skjønner ikke at jeg misset denne posten!! Jepp, har kikket på den S2'n da jeg var over i helsinki og hente 10V race motoren (MRQ). Stemmer det pål. det var Jyrki du så der! S2'n er nå for salg! Jeg legger den ut snart på autodb etc... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 10, 2004 litt tech innfo. Built year 2000 CrMo tubular frame Audi Sport gr.A suspension Koni shocks Alcon brakes 4 pot 340mm\300mm. Extinquisher Airjacks 10x18 rims weight 1170kg engine 2.3l 20v turbo Holset HX50 Hestec engine management Wiseco's Scrick cams / springs Solid lifters ported head Stress honed / line bored block PO-metal H-beam rods Polished/balanced/nitrided crank custom Maraging - bolts Dry sump 730hp/740Nm Audi IMSA 6-speed full-syncromesh tranny all wheel drive Alcon 2-plate clutch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 10, 2004 Opprinnelig postet av Rune Wilthil litt tech innfo. Built year 2000 CrMo tubular frame Audi Sport gr.A suspension Koni shocks Alcon brakes 4 pot 340mm\300mm. Extinquisher Airjacks 10x18 rims weight 1170kg engine 2.3l 20v turbo Holset HX50 Hestec engine management Wiseco's Scrick cams / springs Solid lifters ported head Stress honed / line bored block PO-metal H-beam rods Polished/balanced/nitrided crank custom Maraging - bolts Dry sump 730hp/740Nm Audi IMSA 6-speed full-syncromesh tranny all wheel drive Alcon 2-plate clutch :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...