Anbefalte innlegg

Ingen som har et slik speedometer liggende? : klø :

60_-674110509.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har vel ett speedometer liggende mener jeg , hva trenger du ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vanlig gti 8v speedo detta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ute etter hele speedometeret egentlig. Pris?

Har en 86 gti, å det er ikke slik speedometer der. Tror det er på ganske få isåfall.

 

Har en 88 mod 1,8i -k-jet, i følge haynes er føleren for det speedometeret montert i motoren.

Fikk beskjed på møller bil om at dette var ganske sjeldend, at det var få som kom med slik speedometer, og at denne føleren kun satt på biler med slik speedometer. De trodde kansje det hadde blitt byttet speedometer på bilen en gang i tia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes veeeeeeeldig rart ut spør du meg. aldri hørt om en gti som har annet en vanlig vaier overføring på speedo bortsett fra digifiz instrumentet. og det er digitalt. Ta ut instrumentet ditt og ta et bilde av baksiden også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den føleren jeg da mener, er den føleren til "economy viseren, eller hva det heter, som sitter øverst i speedometeret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det eneste som er problemet med speedoen din? Sjekka at du ikke har lekkasje på vakum systemet som da også går til denne føleren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er føleren som sitter i bilen, og i haynes står det at dette er Givare for brenselforbrukning, og det er bilde av det speedometeret som det er bilde av øverst i tråden, å det som er øverst i midten på speedometeret står at hetet Vekslings og branselforbrukningsindikator.

Men i bilen sitter det et helt vanlig speedometer med turteller.

Tekte kansje at det hadde sittet et slik speedometer som jeg har lagt ut øverst i tråden, men at det hadde blitt bytte ut en gang?

Er vel litt rart at denne føleren sitter i bilen, hvis den er til et anna speedometer?

 

Har en 86 mod gti som skal hugges nå, der er det ikke slik føler på motoren, samme speedometer som jeg har i 1,8 jeg har, bare med kjørekomp.

PIC_0119.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kansje glem å si, at speedometeret som er øverst, er ikke slik som er i bilen min, men lurer på om det er slik som egentlig skal sitte i bilen min, ettersom det er en føler/giver sor slik speedometer i motoren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den økonimi greia er egentlig bare et vakuum-meter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har 2 liggende, men veit ikkje om den måleren fungerer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den gule forbrukslampen har vel kun vært tilgjengelig på Formel E biler?

Altså biler med 4+E girkasse, og derfor ikke GTI bl.a.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

javel. mulig det. ikke veit jeg.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hatt det instrumentet mitt i gti som har vært kav orginal 85 modell. så noe formel E instrument er det ikke. dessuten er det kjørecomputer på det instrumentet der. og det kan jeg ikke huske å ha sett i formel e

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt på golf 2 84 mod og tidlige 85 mod gti.når du legger inn 5 gir kommer det opp en hvit viser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satt på golf 2 84 mod og tidlige 85 mod gti.når du legger inn 5 gir kommer det opp en hvit viser

kan nok stemme det. har et sånt å det står i en 84mod. gti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.