#1 Skrevet August 6, 2007 Hellu Har gått å tenkt på å få fjernet det røde dekselet som sitter i venstre baklampe der tåkelyset er på Polo´n. Det er jo ikke på andre siden, da det er ryggelys. Lettere å se med bilde..: (sorry for dårlig bilde å møkkete bil , Men dere ser hva jeg mener) Greia er; åssen kan jeg få det bort? må jeg dele lykta? Går det å bare stikke inn noe å knuse det inni? det har jeg tenkt litt på Noen som har andre tips? Tror det ville blitt mere symetrisk og penere uten det røde.. På forhånd takk! Mvh Alex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Tror jeg ville ha prøvd å fått det sundt inni lykta uten å dele den. Blir ikke lett å få det pent/tett hvis du deler den tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 går vel og ann å kjøpa engesla baklykter viss eg ikkje tar feil. da vil vel alt være motsatt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2007 Tror jeg ville ha prøvd å fått det sundt inni lykta uten å dele den.Blir ikke lett å få det pent/tett hvis du deler den tror jeg. Jeg også tror det vil bli vanskelig å å like pent.. men er ikke limt inni? Kim: Ja, kan vel det, men er jo billigere å få ut den som er der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2007 Er nok limt eller festet på annen måte. Ta av lykten å legg den på en pute Ta en skrutrekker å bank pent på dekselet så ser du om det løsner. Burde gå bra men ta det forsiktig fort gjort å gjøre en feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 6, 2007 Jeg har delt baklyktene på min New Beetle. De var støpt sammen så jeg brukte dremeln til å bryte meg inn. Når jeg først hadde fått glass fra reflektor var det bare å plukke ut den orange delen som jeg fjernet. Aner ikke hvordan dine lykter er produsert, men tenkte det var greit å dele mine erfaringer. Ingen problemer å få de sammen igjen - og tett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2007 Okei. Jeg får se på det en dag.. Har egentlig ikke lyst til å dele lyktene.. Hva brukte du for å få sammen lyktene igjen Roar? bare lim ala locktite elns? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2007 2-komponent lim, deretter silikon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2007 okei.. Hmm.. er bare det at når jeg åpner bakluka, så syns baklyktene.. (som på Golf 4, OG utallige andre VW modeller ) Så da er jeg AVHENGIG av at det blir STRØKENT.. er bare det som er dumt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...