Anbefalte innlegg

har en kompis som har en 06 passat, den er gått ca35000km, men pansere ser ikke ut av stensprut: bh :

han har tilogmed steinspruter på a stolpen. bileigeren er bilpleier, så bilen har de beste av lakkbehandlinger.

er de flere som plages ned dette, og er dette noe han bør klage(reklamere) på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok ikke steinsprut.. det kalles sinkslipp.. det er at sinken under lakken løsner fra metallet, dette er en vanlig feil på nyere vw og audi... det er det også full reklamasjon på... be han å kontakte vw forhandler så tar di bilde av det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 12 års garanti på sinkslipp, dette får man dekt på garanti selv om bilen ikke er kjøpt ny i norge mener jeg på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men de er kvite prikker, ser ut som steinprut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du sikker på at det er 12 år?? hørte at det bare er 3om bilen er brukt impotert , og 5 om den er kjøpt ny i norge??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig jeg har fått sånne på min også, har en golf 5 som er kjørt 16000.. noen som har bilde av deres biler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mine er så små enda at det er litt vanskelig å få med på bilde, men det ser ut som en hmmm,,, la meg se, liten klump som som buler ut over.. gjærne med en hvit prikk i midten og små streker fra midten og ut som en rose om du skjønner.... j..... irriterende...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen med bilde av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert feil med 12 år. det er vel på rustskader. stemmer helt sikkert det du sier Benny

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket med vw/audi forhandler ang. dette idag... er 6år uansett på det som kalles sinkslipp... det gjelder på både vw og audi...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 12 års garanti på sinkslipp, dette får man dekt på garanti selv om bilen ikke er kjøpt ny i norge mener jeg på.

Av den grunn at det er fabrikken som gir garantien og ikke den norske leverandøren?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere med dett probleme på passat. og er de noen som har klaget på dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.