#1 Skrevet August 6, 2007 Hva er den beste måten og lakke opp felger som er blitt glassblåste skal grunne og lakke samt noen lag med klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Pulverlakkering er det beste på felger. koster vel litt mer, men er det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 Pulverlakkering er det beste på felger. koster vel litt mer, men er det beste. Jeg vet det men tenkte og bruke billakk er det noe spes grunning man må bruke først ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2007 Fikk pulverlakkert felgene mine, ble kjempebra.. Betalte 250,- pr felg. Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 Fikk pulverlakkert felgene mine, ble kjempebra..Betalte 250,- pr felg. Mvh Kim Hvor fikk du gjort det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2007 Det er en i Askim tror jeg det var står om det i siste nummer av auto fil under stykket om audi 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...