#1 Skrevet August 6, 2007 Observert i Hillevåg i kveld,ser meget strøken ut. Er det noen som har info om bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Pen bil ja. Ble lakkert for 5-6 år siden. AAN motor også, hvis jeg ikke husker feil. Rødt skinnint. Tror han jobber i nærheten av Skretting, har hvertfall sett bilen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Pen bil ja. Ble lakkert for 5-6 år siden. AAN motor også, hvis jeg ikke husker feil. Rødt skinnint. Tror han jobber i nærheten av Skretting, har hvertfall sett bilen der. 3 B motor, motor var kun kjørt 5000 km når jeg monterte den for en del år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2007 Og den orgianle 10v motoren tok kveld etter litt lite bensin og høyt turbotrykk i min gamle 83mod 80 quattro, lettere nedsmeltet. Den fikk også oppleve en liten motor brann på esso'n i kongsberg. Skuddsikker femmer my ass :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...