#1 Skrevet August 6, 2007 Jeg har opplevd at kløtsjen plutselig får lengre eller kortere vandring, en gang var den så kort at fra den var innkoblet til utkoblet var kanskje 4 cm. Og her om dagen bunnet den og ville fanen ikke ut igjen, da skrudde jeg ned dekselet over pedalene og da kom den. ....er mulig den hang i en ledning da.... Er det noen juss mulighet her? Noen som har vært borti noe lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2007 Er vel hydralikk du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2007 er dette hydralikk? hadde min inne på verksted og fikk skiftet simringen mellom girkasse og motor på veivakslingen. Etter det ble clutchen anderledes.. Er dette noen som de har hatt mulighet til og justere? Den må trykkes lengre inn nå enn før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 6, 2007 Du kan ikke justere noe annet en vandringen på pedalen. (frigangen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2007 Høres ut som den tengs å luftes på nytt. Clutch er ofte lei å få fri for luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...