Anbefalte innlegg

til alle som lurer det er 6års garanti på "sinkslipp" på både vw og audi.... fikk bekreftet dette hos vw/audi forhandler i dag!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

til alle som lurer det er 6års garanti på "sinkslipp" på både vw og audi.... fikk bekreftet dette hos vw/audi forhandler i dag!!!

 

 

Er det ikke 12år? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du virkelig sikker på dette?? Jeg har fått opplyst 12år hos Gumpens Auto Vest AS. Noen andre som kan bekrefte/avkrefte dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at på audi va de 6 år. Fikk akuratt fiksa ei dør på bilen min på garantien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 år utvidet til 6 år 100% sikkert!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom Møller idag for å høre om de dekket sinkslippet på bakluka mi,da tok de bilder å målte lakken min å sa at jeg skulle få beskjed om en måneds tid om hva de skulle gjøre med det.

 

Så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente i spenning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6år på sinkslipp, 12 år på rust

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern har en 2002 MB. Han kom inn på Bertel O.Steen å sa at bilen hadde begynt å ruste på døra og skjermen. Så sa han bak disken at da setter vi bare oppe en time til deg. Så går vi over resten av bilen når den først er inne, også skjekker vi om vi finer noe mer! Han var ikke ute å så på bilen eller sjekka historikken en gang. Det er service!! Her har VAG konsernet noe å lære!!: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern har en 2002 MB. Han kom inn på Bertel O.Steen å sa at bilen hadde begynt å ruste på døra og skjermen. Så sa han bak disken at da setter vi bare oppe en time til deg. Så går vi over resten av bilen når den først er inne, også skjekker vi om vi finer noe mer! Han var ikke ute å så på bilen eller sjekka historikken en gang. Det er service!! Her har VAG konsernet noe å lære!!: bh :

 

Lurer på hva regningen der kommer på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern har en 2002 MB. Han kom inn på Bertel O.Steen å sa at bilen hadde begynt å ruste på døra og skjermen. Så sa han bak disken at da setter vi bare oppe en time til deg. Så går vi over resten av bilen når den først er inne, også skjekker vi om vi finer noe mer! Han var ikke ute å så på bilen eller sjekka historikken en gang. Det er service!! Her har VAG konsernet noe å lære!!: bh :

 

De har vel på en måte brent se "litt" på de rust greiene før når den nye E-klassen kom i 97 eller noe sånt.

Så de har vel lært litt av det...

Motor Trade i Trondheim som forhandler mercedes, måtte vel kjøpe et eget verksted for å ta alle "rust-holkene" og fikk vel oppover kontainervis med nye dører osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har bilder av slik sink slipp, lurer på hvordan det ser ut ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern har en 2002 MB. Han kom inn på Bertel O.Steen å sa at bilen hadde begynt å ruste på døra og skjermen. Så sa han bak disken at da setter vi bare oppe en time til deg. Så går vi over resten av bilen når den først er inne, også skjekker vi om vi finer noe mer! Han var ikke ute å så på bilen eller sjekka historikken en gang. Det er service!! Her har VAG konsernet noe å lære!!: bh :

 

Du kan jo spørre din far når han fikk time. Her i Bergen er visst ventetiden for utbedring evig lange.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinkslipp, ytterste laget som beskytter lakken ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sinkslipp, ytterste laget som beskytter lakken ?

 

Sink er innerst mot metallet. Så når dette slipper så faller lakken av.. ser ut som steinsprut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo spørre din far når han fikk time. Her i Bergen er visst ventetiden for utbedring evig lange.....

 

6 mnd ventetid var det, men jeg kan leve med 6 mnd så lenge det blir fiksa!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.