#1 Skrevet August 7, 2007 hei! har hatt problemer med å få av hengerfestet mitt i lang tid (passat 2000). for det første gikk ikke bil nøkkelen inn i låsen.... da ble den drillet opp. menjeg kom ikke noe lengre med det... noen som har et ess i ermet til meg??? hvordan i alledager får man det av??? med klokken går det an å vri en kvart omdreining. mens mot går det ikke noe.... hjelp, noen, før jeg ødelegger greia... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 dra ut og vri med en tang... mitt kilte seg for litt siden da måtte jeg bruke en sauekjeft... da jeg fikk det av smørte jeg det opp,og nå er det som nytt igjen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 funka det hamret løs så løsnet det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2007 hehe det er bra:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...