#1 Skrevet August 7, 2007 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Hør med Christer på Dekkskift. Han bør vite det. Se linken jeg legger ved. Klikk på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 oki:) Takker og bokker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2007 Koya GTR? http://images.google.no/images?hl=no&q=koya%20gtr&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2007 Ligner på felgen som heter burnout på realcar.no side sider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2007 ser ut som no bbs lemans kopi felger affal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2007 Lignet på noen som jeg fant med navnet "R-tech 23 " 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2007 Bilde fra denne tråden. Bilde fra tråden til Christer / Dekkskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...