#1 Skrevet August 7, 2007 Finnes flere tråder om dette men men, Fikk pris fra Møller på 90" serivce på A4'en. Longlife Service 6316,- Bremsevæsle 1133,- Regreim 8348,- Noen som har erfaringer med priser fra andre verksteder i Trondheim. Har sendt litt mailer med forespørseler så får se hvor vi ender. Jævlig dyrt spør du meg men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 kjør til sverige! regner med du kommer under 10000,- på et audi verksted der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Har sendt forespørsel til Audi i Østersund. Men har fått pris på under 10K på et verksted i Namsos med dyktige folk, så bilen ender nok der gitt. I tillegg var vannpumpe med, det stod det ingenting om i tilbudet fra Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Vag-Service i Jærpen (Sverige) Sjekk pris der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2007 Endte på Snapdrive. 12 636,- for service, skifte av regreim / vannpumpe, EU kontroll go skifte av bremseklosser. Må bare si at dette er sure penger ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 5, 2007 Hvis ikke du har tenkt deg sør-over da....? Da kan jeg anbefale Audisentrum i Bærum. Tok selv service på S8 i februar der (da j bodde i stavanger) Var ca halv pris der( 30 000km service) på bytte av 8l olje og oljefilter. Silikonstift på døra kan jeg gjøre selv og moblitet/leie bil har jeg på forsikringa og stempel i boka på utført service får du uansett. Så det endte med at differansen dekte bensin t/retur, overnatting og 2 middager/kvelder på byen! (kunne heller bruke penger på det- enn det havnet i Møller kassa ) Så ta fri en fredag og ta en lang helg i Tigerstaden. Ps, ikke klag så mye over prisen, det koster 25 store for 120K/service/reg bytte på V8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 6, 2007 Jeg var innom Trønsethagen på leangen og fikk skifta regreim/vannpumpe/spennhjul/dyno-reim for 5600,- på min S6. Kan ikke klage på den (enda) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 7, 2007 Jeg var innom Trønsethagen på leangen og fikk skifta regreim/vannpumpe/spennhjul/dyno-reim for 5600,- på min S6. Kan ikke klage på den (enda) Borsett fra totalprisen på slitedelene ligger vel på ca 1700,- så resten blir i arbeids penger. (tenkte jeg bare skulle nevne forhold mellom slite deler og arbeid, ikke bestandig at slitedelene er det som koster mest.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 7, 2007 Borsett fra totalprisen på slitedelene ligger vel på ca 1700,- så resten blir i arbeids penger. (tenkte jeg bare skulle nevne forhold mellom slite deler og arbeid, ikke bestandig at slitedelene er det som koster mest.) Til sammenligning koster bare delene til 2,8 v6 for registerreimskift ca 5000, da inkludert vannpumpe, strammehjul, løperulle og strammer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 7, 2007 Borsett fra totalprisen på slitedelene ligger vel på ca 1700,- så resten blir i arbeids penger. (tenkte jeg bare skulle nevne forhold mellom slite deler og arbeid, ikke bestandig at slitedelene er det som koster mest.) Jeg kom ikke under 2300 for slitedelene(reg-reim,vannpumpe,spennhjul og dyno-reim) inkl kjølevæske... uansett hvor jeg var (møller og mekonomen) og da at lønsethagen tar 2560,- for delene tar jeg ikke det så tungt... Det er tross alt bare etpar pils mindre nå i helga Tørr ikke tenke hva møller tar da dem skulle ha nesten 9 lapper for samme jobben! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 9, 2007 Gjøss, skal si det ene året siden "gullungen" min blei drept at ting har forandret seg. Ok, det var i nov 2004 jeg byttet at av slite deler på min 93 aby (og aan er ikke forskjellig på det området vel?) + simring på veiva. 1811,- tot for alt hva dere nevner, så da har det stiget siden. Delene kjøpt orignalt på Møller og noe mekonomen. (10% medlemsrabatt) Gjorde alt selv men hadde en kompis i fra lokale møller verkstedet bare for å se at jeg fikk reg. reima riktig. Så litt penger spart hvis man kan gjøre ting selv. Og du sier 9lapper er det møller tar? ja da har det steget med 4 lapper løpet av de 2,5- 3 siste årene. Er vel en grunn til å ikke benytte de da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...