#1 Skrevet August 7, 2007 fant dette klippet på sol. Håper det ikke er en repost: klø : Stakkar bil=( http://klipps.sol.no/car_vanishing/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Den var brutal! Tøft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 RIP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2007 Gir ord "Å slakte en bil" ny betydning!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2007 Bildrap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2007 Jeg ble uvell jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2007 Hva tenkte de på?? Kunne vel tatt en gammel rusten toyota eller noe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2007 Voldsomme krefter her gitt.... hehehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 18, 2007 Hva tenkte de på?? Kunne vel tatt en gammel rusten toyota eller noe.... Har en jeg kan donere: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2007 Rått: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2007 massaker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...