Hordaland: Dynodag hos Toyparts 11 aug, 625,-

Anbefalte innlegg

Ser Toyparts i åsane arrangere Dynodag nå på Lørdag, og tar 625,- per run, han trengte 10 stk, er nok ikke langt i fra målet vil jeg tro. Dette er jo en japse mann men han tok gladelig i mot VAG og andre biler. Benken hans er kun for 2WD.

Jeg tenkte å stille på gøy, Erik olsen med 2WD Rallye har jeg fått med meg, og Jan Gunnar som tidligere kjørte Bora, stiller med en MR2.

Toyparts ville ha svar innen fredag seinest på påmelding så skrik ut om noen her kunne tenke seg å se hva som skjuler seg i motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser Toyparts i åsane arrangere Dynodag nå på Lørdag, og tar 625,- per run, han trengte 10 stk, er nok ikke langt i fra målet vil jeg tro. Dette er jo en japse mann men han tok gladelig i mot VAG og andre biler. Benken hans er kun for 2WD.

Jeg tenkte å stille på gøy, Erik olsen med 2WD Rallye har jeg fått med meg, og Jan Gunnar som tidligere kjørte Bora, stiller med en MR2.

Toyparts ville ha svar innen fredag seinest på påmelding så skrik ut om noen her kunne tenke seg å se hva som skjuler seg i motoren.

 

 

Blir spennende å se hva utfallet blir på 16vèn og fwd rallyen. Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennende å se hva utfallet blir på 16vèn og fwd rallyen. Lykke til.

 

Har mine tvil på dette "effektanlegget" mitt, tror heller vi kan omdøpe det til deffekanlegg....

Men Powerchip.no lovde 19HK ved chipping av 16Vèn, og det syntes jeg at var for godt til å være sant, og siden han gav 30 dagers fornøyd garanti skal jeg pokker meg spandere de hundrelappene ekstra ved å teste den før og etter. Om den gir så mye som han lover så er det jo gull, men det er høye verdier å opperer med på en så liten sugemotor.

Ja Rallyen må få prøvd seg nå før han får alle delene og får den som syncro igjen, selv om jeg tror det vil ta litt over 4 mnd... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å få igang en slik grupperabatt sak på ny? Jeg er isåfall med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som fekk testa dette?

Kva effekt fekk de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som fekk testa dette?

Kva effekt fekk de?

 

147 i 16ven og en rallye som fikk oppunder 200, ellers var det ymse bilmerker innom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.