noe her med effektanlegg på 1.9tdi?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen her med effektanlegg på sin 1.9tdi?

har dere noen lydklipp av bilene deres?

merka dere noe forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har effektanlegg på min. (riktig nok 1.4, men en TDI :) )

Jeg merka effektøkning når jeg monterte det. :)

En kamerat bygde effektanlegg på sin 1.9TDI 115hk, og den var det grom lyd i : smil : Hvis du er redd for for mye lyd, så kjøp simons anlegg. Det er det jeg hadde, og det bråkte nesten ikke mere enn org. Var bare mere behaglig bromming :) Derfor jeg nå har rakrør siden det bråkte "for lite" : rolleyes

Mvh : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde effektanlegg på min 1.9TDI 130hk. Merket ikke så mye effekt, men lyden ble helt annerledes. Grom lyd. Har dessverre ikke noe lydklipp, men ligger et annet klipp på YouTube fra en 2.0TDI som har veldig lik lyd og som gir et lite inntrykk:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har effektanlegg på min. (riktig nok 1.4, men en TDI :) )

Jeg merka effektøkning når jeg monterte det. :)

En kamerat bygde effektanlegg på sin 1.9TDI 115hk, og den var det grom lyd i : smil : Hvis du er redd for for mye lyd, så kjøp simons anlegg. Det er det jeg hadde, og det bråkte nesten ikke mere enn org. Var bare mere behaglig bromming :) Derfor jeg nå har rakrør siden det bråkte "for lite" : rolleyes

Mvh : vinke :

Hehe, din har jeg hørt, og det var mildt sakt for mye lyd for min del :D hehe

Simons var vist ikke så veldig dyrt heller, bare 3200 kr for cat-back. mulig det blir det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde effektanlegg på min 1.9TDI 130hk. Merket ikke så mye effekt, men lyden ble helt annerledes. Grom lyd. Har dessverre ikke noe lydklipp, men ligger et annet klipp på YouTube fra en 2.0TDI som har veldig lik lyd og som gir et lite inntrykk:

ja det låt ikke så værst, hørtes mest ut som en større motor enn 2L, det er jo kult.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det låt ikke så værst, hørtes mest ut som en større motor enn 2L, det er jo kult.

Låt ikke så værst? Det der hørtes ut som en traktor da lillebror :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja fett da:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferrita er vel rustfritt, og bare med det er prisen forsvart.

Jeg har hatt Simons på en bil tidligere, nå har jeg Ferrita. Neste bil blir det garantert Ferrita eller Miltek, koster mer, men får det man betaler for:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traktor?? Da har du ikke hørt min!! : smil :

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grom lyd på denne : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt effektanlegg til 1,9Tdi? Simons er tomme på lager og milltek passet vist ikke: klø :

Begynner å bli lei av å lete nå, noen som har gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bygget eget anlegg til a6'a (2,5TDI). Torbo-Back i 3" all the way.. Ble en liten potte helt bakerst for å dempe "det verste" :P

Merket ganske så mye mere effektøkning enn forventet. Nå ser jeg bort i fra den bråkefaktoren som kan føles som ca 100hk.. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.