#1 Skrevet August 19, 2004 Ganske sikker på jeg har sitt en med helt ny A4 i avetar`n sin her.. Så hvem var det så hadde en hyggelig kjøretur fra Haugesund til Frakkagjerd på ganske få min ? Dette var i går... onsdag kveld... (rød med sotede vinduer... ganske pen egenligt) (PS : forbikjøring på sperrefelt e feigt.. heh..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2004 Han er medlem i klubben er en TDI++ og går veldi godt. Jobber på Kårstø tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2004 gikk ok den men ikke noe skremmende... men for all del.... pen bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Erling Olsen (PS : forbikjøring på sperrefelt e feigt.. heh..) He-he. Det var nok i retardasjons-feltet for avkjøring til Bratthammer. Prøver å unngå å krysse gule striper Har spesialisert meg på d med MC'en. Skulle trødd på skikkelig mao Vi ses kanskje imorgen på VACN treffet på Aksdal ? C U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Tore Østensen He-he. Det var nok i retardasjons-feltet for avkjøring til Bratthammer. Prøver å unngå å krysse gule striper Har spesialisert meg på d med MC'en. Skulle trødd på skikkelig mao Vi ses kanskje imorgen på VACN treffet på Aksdal ? C U Hehe..... Ok... det er greit Var iallefall en hyggelig tur... Litt mye trafikk , men for all del... Gikk fort nok av&til Ses forhåpentligtvis der.... er travelt for tiden... akkurat komt igjen fra jobb , å skal på jobb igjen om en halvtime..... off.... så får se.... Cya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2004 Så i en annen tråd at møtet var flyttet til Peppe's. Pen den bilen din, forresten. Gikk jo godt oppover Førresbrekka og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Tore Østensen Så i en annen tråd at møtet var flyttet til Peppe's. Pen den bilen din, forresten. Gikk jo godt oppover Førresbrekka og Takk for det ! A4`n din er en skikkelig pen bil.... Ingen tvil om det Og ja , vi fikk en brukbar fart i "brekka" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...