#1 Skrevet August 7, 2007 Vurderer nå en Caddy som studentbil, men jeg er skeptisk til km-stand.. Selger sier at den er fri for ulyder, og har vært en problemfri bil. Antydning til rust i en hjulbue.. Det må man regne med. Noen som har erfaringer med Caddy og SDI-motoren med opp mot 200.000km på tellern? Er dette en tikkende bombe mht drivverk, girkasse etc etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Vurderer nå en Caddy som studentbil, men jeg er skeptisk til km-stand..Selger sier at den er fri for ulyder, og har vært en problemfri bil. Antydning til rust i en hjulbue.. Det må man regne med. Noen som har erfaringer med Caddy og SDI-motoren med opp mot 200.000km på tellern? Er dette en tikkende bombe mht drivverk, girkasse etc etc? Du trenger ikke bekymre deg for DEN km standen iallefall.... 178,000km er jo ingenting:) Har flere kollegaer på jobb som bruker disse som privat arbeidsbil, 300,000km NULL problem.... No affence asså, men jeg skjønner ikke dere som er så redd for km standen: rolleyes Har selv 3 biler, ingen under 300,000km..... sjelden problemer jeg iallefall.... Er servicer fulgt, og slite deler bytta.... er det sjelden problemer:) lykketil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Bra tilbakemelding! Takk! Jeg planlegger å skru en del selv. Det værste er jo at regreim etc skal byttes på 180''km. Blir litt kostnader, men blir vel problemer om denne ikke byttes. Noen med autohidden som kan sende meg bruksanvisning på regreimbytte? Bakdelen med å kjøpe caddy er at senk er vanskelig og dyrere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...