#1 Skrevet August 7, 2007 Skulle hatt svart tak på Golfen min, og lurer derfor på om noen her kan fikse dette til en bra pris for meg? Eller vet om noen i nærheten som gjør det? Samt jeg skulle lagt på litt film ellers på bilen, sånn som de originale GTi-stripene rundt bilen og på bakluka. Denne bilen det gjelder: Der ser dere de originale stripene på siden og bakluka. Mvh Mads Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Hør med Artsolution på Gjøvik... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Jepp:) Er de og ABM jeg skal høre med, har jeg tenkt. Men må først forhøre meg litt omkring her, så kanskje jeg kunne fått det billigere uten kvittering:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Har fått pris på 1500kr nå, så om ingen her kan skaffe det billigere og vil tjene noen kroner, går jeg for det tilbudet jeg har fått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...