Oslo: Interesert i hjulbuevalse?

Anbefalte innlegg

Lufter interessen for hjulbue valse. Ser ut som jeg kan skaffe dette til en grei sum med penger ca 4000kroner. Men lurer på om det er flere som kunne evt vært interesert i sin egen en?

 

Valsen er ordentlig solid, med ordentlig gummi hjul. Alt av justeringer osv er betjent med ordentlige hendler, ikke avhengig av skralle som på de fra ebay.de

 

i første omgang så blir det vel bestillt 3stk. så det er bare å skrike ut.

 

edit: Dette er faktisk samme leverandør som Gasolin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge prisen er fornuftig er dette meget interessant. Man veit tross alt aldri når det skulle dukke opp behov for å valse litt;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel an å spleise på no' slikt..

Blir jo ikke brukt veldig ofte pr bil, men om den står i Oslo området f.eks.. er det flere som kan bruke den..

 

Kjekt om noen vet hvordan det skal gjøres også da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel an å spleise på no' slikt..

Blir jo ikke brukt veldig ofte pr bil, men om den står i Oslo området f.eks.. er det flere som kan bruke den..

 

Kjekt om noen vet hvordan det skal gjøres også da :D

 

Så klart så er det mulighet til å spleise på en slik valse, men til rett i underkant av 4000kroner så går det ann å ha en i garasjen også;)

 

Fikk min valse i stad, har dog ikke valset noe enda, men jeg er strålende fornøyd med min. Er ikke umulig at jeg tar med denne på neste mandags treff, så flere kan inspisere den ;)

 

forhåpentligvis så blir det kanskje litt valse action på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så klart så er det mulighet til å spleise på en slik valse, men til rett i underkant av 3000kroner så går det ann å ha en i garasjen også;)

 

Fikk min valse i stad, har dog ikke valset noe enda, men jeg er strålende fornøyd med min. Er ikke umulig at jeg tar med denne på neste mandags treff, så flere kan inspisere den ;)

 

forhåpentligvis så blir det kanskje litt valse action på fredag.

 

 

Kanskje jeg skulle ta turen opp til deg en kveld.. og se hvordan du gjør det.. :)

 

skulle kanskje valset litt, for å få S3 fangerene til å passe enda bedre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle ta turen opp til deg en kveld.. og se hvordan du gjør det.. :)

 

skulle kanskje valset litt, for å få S3 fangerene til å passe enda bedre..

 

Jeg har ikke peil, har bare sett noen valse litt før, regner det blir Marius sin jetta som valses. Eller kanskje brutterns Audi. Må få handlet meg en litt god varmlufts pistol, da lakken og mettallet skal varmes opp forsiktig før og under valsing.

 

Skal du valse mye så råder jeg deg til å ta kontakt med Runar Jensen, og få han til å hjelpe til. Og ikke minst komme med tips og triks. Er utrolig hva den mannen kan om biler og valsing:tilber: Men håper jo å bli litt "proff" på slik valsing etter hvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen min skal ikke valses enda! må få senket den mer først!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville det hjelpe på den bulken jeg har på min hjulbue, med litt valsing..?

: klø :

 

Dersom jeg SKAL valse.. burde det jo skje NÅ.. før lakkeringen.. :rolleye:

 

Men jeg skal jo ikke ha ut skjermen flere cm..

Hmm.. trooor jeg får ta kontakt m Runar ja... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump. Laber interesse. Har fått opp bestilling på 2stk valser til. Så da kan jeg dra med 1 til på bestilling. Tviler på at jeg bestiller flere etter dette:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville det hjelpe på den bulken jeg har på min hjulbue, med litt valsing..?

: klø :

 

Dersom jeg SKAL valse.. burde det jo skje NÅ.. før lakkeringen.. :rolleye:

 

Men jeg skal jo ikke ha ut skjermen flere cm..

Hmm.. trooor jeg får ta kontakt m Runar ja... : klø :

 

En bulk i skjermen, kan gå begge veier at den blir være elller bedre det veit man aldr.

 

Et ex banne audi`n til tærud brøderene hadde ganske bra bulker på bakskjermen før jeg valset den og de ble bedre, men adnre som har hatt det fordi de har kjørt med for mye senking før valsing og dekk har lagd bulker har det noe ganger blitt større...

 

Så det finnes igen garantier for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser det ut til at det ble bilen min som skal valses først, skal montere nytt senkesett på torsdag, og da må jeg valse! kan ta noen bilder under arbeidet og legge ut her hvis det er interesse for det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da ser det ut til at det ble bilen min som skal valses først, skal montere nytt senkesett på torsdag, og da må jeg valse! kan ta noen bilder under arbeidet og legge ut her hvis det er interesse for det?

 

U think ? : eek :

 

he he..

 

KLART du må ta bilder!!

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.