#1 Skrevet August 7, 2007 Noen som har snøring om det er mulig å ettermontere det automatisk blendbare speilet med regnsensor til Audi? Har en A6, uten noen av delene. Vet det er ingen problem med å hive inn det autoblendbare, men hadde jo vært kjekt å få regnsensor også. Regner med at det må byttes et relè til vindusviskerne i tillegg. De speilene ligger jo til 35euro ++ på ebay, så det er nå mulig å få delene rimelig hvertfall... Og kufatec har kabel for ettermontering av aut.blendbart speil... Noen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2007 Noen som vet noe mer om denne saken, regnsensor og speil til A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2007 jeg har hvertfall funnet ut at regnsensor aldri kom til A6 4B originalt. Men Hella har et ettermonteringssett til VAG (har et sånt liggende, klar til montering) og et merke til også som har. Pris rundt 1000 lappen ca. Sjekk ebay Ang aut.blendbart speil, har jeg fått ett her hjemme. siden jeg holder på å prøve å selge bilen, dropper jeg ant å montere det. men ser ut som det kun er + og - som skal kobles... PS: speilet kan godt selges, for kostpris... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...