Ny Lokallagsleder  

30 stemmer

  1. 1. Ny Lokallagsleder

    • Cato M. Olsen
      13
    • Øyvind Løkset
      17


Anbefalte innlegg

her kommer en offisiell avstemning på lokallagsleder i Stavanger.

kandidater er Cato M Olsen og Øyvind Løkset

 

er åpen i 14 dager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen flere som vil stemme??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er avstemmingen avsluttet og valget havnet på Øivind Løkset.

gratulerer og lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo takk for det Morten..

 

Takker alle som har stemt på både meg og Cato, dette viser at det er interesse for hva som skjer i klubben på lokalt nivå, og det er bra! Jeg vil forsøke å være like aktiv på møtene som Morten har vært, og håper samtidig at Morten ikke forsvinner fra møtene selv om han ikke har tid :)

Jeg håper selvfølgelig at det kommer gode innspill og ønsker om hva vi i lokallaget kan finne på, kanskje ta ett ekstra lokaltreff når godværet er på plass, eller ta en crusetur bare for fellesskapet. Dette er noe vi finner utav etterhvert.

Først skal treffet 2007 avholdes på Bore, og det blir en spennende affære. Vi i treffkomiteen har lagt ned endel arbeid med dette, men om det skulle bli litt "flopping", håper vi på forståelse for at dette er første gang vi skal avholde et slik treff i nyere tid.

 

Ser fram til treffet og håper at dere stiller med godt humør.

 

mvh

Øivind Løkset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har troen på at dette blir bra Øyvind! Lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.