#1 Skrevet August 7, 2007 Hei! Trenger anbefalinger på 18" sommer dekk, 235/40/18, eller en annen dim. Hvilke merker, Dunlop, Pirelli osv er best på en passat TDI 4motion 2008? Hva med vinterdekk, merke, på 17"? Hilsen Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 7, 2007 Hva med Vredestein Ultrac Sessanta? Mange i klubben kjører på disse dekkene, og jeg har ikke lest om noen som er misfornøyde med disse. Dekkskift.no har forresten gode priser og kjempeservice for klubbmedlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 7, 2007 Hei! Trenger anbefalinger på 18" sommer dekk, 235/40/18, eller en annen dim. Hvilke merker, Dunlop, Pirelli osv er best på en passat TDI 4motion 2008? Hva med vinterdekk, merke, på 17"? Hilsen Jon Det er vel ingen dekk som er best på alle underlag, så det blir en avveining av hva du ønsker. Alle de "kjente" merkene som Pirelli, Dunlop, Michelin, Continental, Yokohama etc etc er som regel bra og fungerer ihvertfall utmerket på tørr asfalt. Støy varierer noe, brede Bridgestone-dekk er kanskje ikke kjent for å være mest støysvakt... BF Goodrich, Toyo, Falken, Vredestein er andre merker jeg kommer på i farta som sikkert er bra på bilen din. Du får hva du betaler for stort sett. Vinterdekk ville jeg valgt utfra en leverandør som har et "nordisk" dekk, f.eks Yokohama Iceguard eller Nokian. "Europeiske vinterdekk" er ikke langtnær så bra på snø og is, men fungerer bra på asfalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Hei! Trenger anbefalinger på 18" sommer dekk, 235/40/18, eller en annen dim. Hvilke merker, Dunlop, Pirelli osv er best på en passat TDI 4motion 2008? Hva med vinterdekk, merke, på 17"? Hilsen Jon Jeg kjører på Dunlop SP9000 235/35-19, veldig fornøyd med dem. Kan absolutt anbefales! Lgg ut bilder av bilen da. Ikke mange med 2008 modell her vil jeg tro! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 Får bilen siste uken i September. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...