#1 Skrevet August 7, 2007 Skal lakke takluka på corradoen min. Nåken som veit kva lakk koden er på denne? Lappen i bagasjen er såpass dårlig at er ikkje ser kva kode det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 Står i service heftet også, eller hør med møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 Tja, har ingen service hefte. Men er vel såpass med corradoer her inne med dennne fargen. Ingen som hadde gidda å sjekka på den lappen i bagasjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 12, 2007 lakkoden, går det ikkje an å finne ut den via understellsnummeret??? ( som står i vognkortet??) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 12, 2007 Det veit eg ikkje. Men trur eg har funnet ut av det. Gjenstår å sjå etter den kommer igjen fra lakk på mandag-tirsdag Trur det var la9v eg fant ut at det var. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...