#1 Skrevet August 19, 2004 ..og dette!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2004 Ja der var det mange rør til å putte loffen i. Blei litt "overkill" med så mange potter. Mens ellers så synes jeg den var helt grei grei. Bling bling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2004 synes ikke felgene passet så bra da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2004 Det ser ut som om det er to funksjonelle rør og 4 rør til pynt, legg merke til sot på de to ytterste røra.. Og spinnaz? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2004 Grøss og gru. Og 6 rør på 4 syl.....huff... snakk om vandalisme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2004 Er nesten bedre en 1 ekte og 1 fake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2004 HAHA JAM, den er visst solgt nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2004 Jeg så det Arne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2004 Lolipop bil som IKKE var pen etter min smak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2004 Min favoritt fra årets Wörthersee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2004 Spinners har jeg absolutt IKKE sansen for.. Makan til piss. Og ikke på VAG da! ( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Min favoritt fra årets Wörthersee Må si at den så bra ut Arild, var du det selv i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2004 Arild; en av de to nederlenderne`/belgierne det der eller? du har sikkert noe av den gullforgylte crosspoke saken med sidespeilet OPPE på A stolpen`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 19, 2004 Må si at jeg synes det var en av de styggeste TT'ene jeg har sett!! Fargen og felgene var langt fra pene etter mine øyne!!! Tenker da på den første i posten. Den neste var pen, men synes at den blir litt naken uten spoiler bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 19, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Min favoritt fra årets Wörthersee Vil ha !!!!!!!! Denne var bare helt rå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 20, 2004 For et smykke du postet Arild. Utrolig pen TT. Ser den har en krom list over vinduene. Er det noen TT-modell som er levert med den kromlisten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde For et smykke du postet Arild. Utrolig pen TT. Ser den har en krom list over vinduene. Er det noen TT-modell som er levert med den kromlisten? Ikke meg bekjent, har heller ikke funnet den som ekstrautstyr noe sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 20, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Må si at den så bra ut Arild, var du det selv i år? Nei Kanskje neste år Må tilbake!!! Heftigste treff jeg har vært på, og jeg har vært på endel Eneste som kanskje kan slå dette er rod'n'custom-treffet i Paso Robles i California. Mitt livs største drøm er å kjøre tvers over USA med BobleCustom-prosjektet mitt tvers over USA til Paso (halvferdig prosjekt som har ligget i dvale i mange år pga sykdom og pengemangel) (Flere som vil kjøpe den, men jeg selger ALDRI) I Paso har de en speaker som kommenterer bilene mes de passerer på cruisinga Flere kompiser har vært der, jeg hadde ikke råd Opprinnelig postet av Ola L Lereim Arild; en av de to nederlenderne`/belgierne det der eller? du har sikkert noe av den gullforgylte crosspoke saken med sidespeilet OPPE på A stolpen`? En av de to ja.Likte ikke den andre så godt, så intet bilde av den. Begge var nylig i Performance VW Opprinnelig postet av Ronny Sunde Ser den har en krom list over vinduene. Er det noen TT-modell som er levert med den kromlisten? NeiBare å polere eller kromme originallista det vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Spinners har jeg absolutt IKKE sansen for.. Makan til piss. Og ikke på VAG da! ( Egentlig enig med deg, skal man ha no sånt så må det være amcar.( til nød) Kan man unngå det, så gjør man det etter min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 22, 2004 Opprinnelig postet av Rune Sveian Spinners har jeg absolutt IKKE sansen for.. Makan til piss. Og ikke på VAG da! ( Hva skjer med spinners når det legger seg dritt innimellom? Enig med deg, spinners er støgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 23, 2004 Opprinnelig postet av Lars Mæhle Hva skjer med spinners når det legger seg dritt innimellom? Enig med deg, spinners er støgt! Slutter å spinne. Jeg så en X5 med spinners i London i fjor og der spant bare 3 av felgene når han stoppet på rødt lys. Da ser det enda teitere ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 23, 2004 var på street meet på jessheim tidligere i sommer, og der var det en vito med spinners, det var utrolig rått.. (gul farget, med wheelie reklame på hele siden, hvis det er noen som har sett den) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 15, 2004 Fant et bilde til av TT'en som Arild postet. For et smykke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 15, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Fant et bilde til av TT'en som Arild postet. For et smykke! Meget fin bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 15, 2004 Kanonrå TT!!! Må si "original looken"på de aller første modellene med hekken uten den lille vinga er myye penere enn de med... Og ikke minst rå farge og kule hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...