#26 Skrevet August 28, 2007 Forresten.. Har ikke tuklett med spærra mi.. det vill si at den kobler seg ut når man passerer 40km\t som alle vet.. men er dette mulig å ta donuts med? eller må spærra være inne hele tiden? prøvde litt ikveld men har dårlig clutch, så turte\prøvde bare 1 runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 29, 2007 Forresten.. Har ikke tuklett med spærra mi.. det vill si at den kobler seg ut når man passerer 40km\t som alle vet..men er dette mulig å ta donuts med? eller må spærra være inne hele tiden? prøvde litt ikveld men har dårlig clutch, så turte\prøvde bare 1 runde vis du har nok gamp så trenger man nok ikke det, men bilen vil jo helst spinne på innerhjulene ved prøving på tørr asfalt. trengeri kke clutche med sperra på da;) bare kjøre i en stor sirkel, i litt fart så svinge inn mot midten med pådrag.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 29, 2007 sweet dag stian !!! digge lydn i bilen din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 29, 2007 vis du har nok gamp så trenger man nok ikke det, men bilen vil jo helst spinne på innerhjulene ved prøving på tørr asfalt. trengeri kke clutche med sperra på da;) bare kjøre i en stor sirkel, i litt fart så svinge inn mot midten med pådrag.. hehe hehe, ja det var det jeg prøvde.. men den kobler seg jo ut midt i leken så vet ikke om jeg vill tukle med den, skal jo sikkert selge bilen om noen år og bilen er vell mere interessang om denne ikke er mekket på , om jeg ikke vraker den i vinter slipper temmelig lett bak, på våt vei da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 29, 2007 hehe, ja det var det jeg prøvde.. men den kobler seg jo ut midt i leken så vet ikke om jeg vill tukle med den, skal jo sikkert selge bilen om noen år og bilen er vell mere interessang om denne ikke er mekket på , om jeg ikke vraker den i vinter slipper temmelig lett bak, på våt vei da bare å "lime" dem i sammen igjenn det da:P hadde bilen jeg skulle kjøpt hatt denne klippet hadde jeg takket den gamle eieren for att jeg slipper å gjøre det selv:P anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 31, 2007 bare å "lime" dem i sammen igjenn det da:P hadde bilen jeg skulle kjøpt hatt denne klippet hadde jeg takket den gamle eieren for att jeg slipper å gjøre det selv:P anbefales! hehe, smak å behag mulig det ser bedre ut om du kobler en bryter på den sånn mellom der du stiller lysene og setevarmeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 31, 2007 Du har jo allerede en bryter da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 31, 2007 hva med en bryter helt nederst på gasspedalen;) bånn gass + sperre. slik som haldexfolka bygger om til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 23, 2007 Fortsetter på denne jeg Audi 90 med Toyo R888 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 23, 2007 Denne er litt trist å se på, men måtte nesten legge ut.... Utrolig kjedelig for han karen da...! Håper det ikke er repost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...