#1 Skrevet August 7, 2007 gjelder en a4 b5 96 modell, bilen er gammel og ting begynner og bli slitene, sentral låsen er ingen untak, nå er det slik at når jeg låser opp bilen er det kun fører døra som åpner seg med engang, de andre dørene kommer enten litt senere eller når jeg lukker opp fører døren. HVORFOR DET????? noen som vet? visst jeg ikke husker helt feil, er det en annen som har liggnende problem, "Var deg deg Tom Are?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 up we go!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 ingen som vet hvorfor den oppførerer seg sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 RS2n min er også slik.....håper noen har noen tips og triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2007 og.... opp igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2007 Hei. Jeg har det lignende problemet med S6'n min. Ingen som har gitt meg noen tips!! Jeg sliter med at den er treg å låse. Og at nøkkelen er hard å vri om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2007 Hei. Jeg har det lignende problemet med S6'n min. Ingen som har gitt meg noen tips!! Jeg sliter med at den er treg å låse. Og at nøkkelen er hard å vri om! hei du, minkan også være treg og låse. men av og til når jeg skal låse opp, låser den kun opp fører døren, og de andre åpnes ikke før jeg åpner døren fysisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...