#1 Skrevet August 8, 2007 Er det noen som har tenkt seg på Max power treffet lørdag 1. spetember? Det skal skje i Holmedalen fra kl 1500. Det hadde vært litt artig om flere klubb biler kom på trykk i bladet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 *geografien min sucks, så hvor er denne holmedalen da???* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 Holmedalen er på Askøy. Ved Kleppestø. Der som BO Racing holder til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2007 Er ikke det samme helgen som VW audi treffet på rudskogen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2007 Skjønner, om jeg har fri kan det jo være jeg tar en tur te askøy... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2007 Jeg skal østover mest sannsynlig for VACN på rudskogen... MEN skulle det ikke bli noe av tar jeg nok turen hitt. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...