#1 Skrevet August 19, 2004 Vært noe snakk om dette før tror jeg. Har vi noe rabatt på Gumpens Auto? Kjøpte for en firesiffra sum i deler i dag. Det var ikke noe rabatt til VACN fikk jeg beskjed om. Det hadde han ikke hørt noe om. Trodde vi hadde litt rabatt jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2004 Så vidt jeg har hørt fra andre i KRS så fins det ingen rabatt der. På Gromstad her i Arendal får vi derimot 10% som regel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2004 oki..... da så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2004 Helt enig.. kjøper for masse penger uten at de gir noe tilbake.. Dette må vi få en skikk på.. Forslag i ettertid. - Sjekk med Rune her i Kr.sand. Han har kontakter med Gedstedt i DK. Mente at han kunne skaffe ny deler til VW/Audi til ca 45% av norsk pris via Gedstedt. (Rune Whiltil - Tuningstore) Eller. Få fatt i noen som har ETKA systemet på sin hjemme pc. Få delenummer. Ring deretter til Audi - Flensburg. Forhør deg på priser i Tyskl. - Etterspør konkrete deler her på forumet... Lykke til Mvh turboCarl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...