Anbefalte innlegg

Hey. Polerte denne bilen i helga. Rullet 320 000 km, og rimelig sliten i lakken. Rimelig fornøyd med resultatet. Enjoy ;)

 

 

Wash:

 

Clayed with pinnacle ultra clay

Washed optimum car shampoo

Wheels washed with poorboys spray and rinse

Dp tire gloss on the tires.

 

Paint:

 

Menzerna powergloss LC orange pad with the metabo

Menzerna 106FF with orange pad with the metabo

Pinnacle cleansing lotion

Meguiars #21 x 2

Souveran paste wax.

 

Interior:

 

Door jams with pressure washer and 303

Megs APC all over the place

vaccumed

Megs #40 on dash

DG odour eliminator

 

Før:

 

DSC00474_1.jpg

DSC00476_1.jpg

DSC00477_1.jpg

DSC00478_1.jpg

 

 

Etter:

 

DSC00695.jpg

DSC00698.jpg

DSC00700.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det Ketil!

Brukte noen timer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tydelig forskjell der ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så dere vet det... Ketil har blitt kåret til Proffesional VAG Detailer på Autogeek forumet! :)

Sinnsykt bra jobb Ketil! Viktig at du tok med de siste bildet!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være..

 

Souveran paste vil jeg si ca 1-1.5 mnd. Da med normal vask. Den er ikke laget for spesiell holdbarhet, mest for show. Derfor er det alltid greit å ha en sealent som grunnlag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være..

 

Fomelen er nesten alltid den samme, er bare forskjell på hva folk vil ha (paste/liquid)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig stor forskjell!

Ble dritbra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å legge den #21 på etter souveran wax'en? Eller er ikke dette vits i? Blir imponert og inspirert av å se på bildene dine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge på mer glans-voks etter #21. Men la herde først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det å legge den #21 på etter souveran wax'en? Eller er ikke dette vits i? Blir imponert og inspirert av å se på bildene dine :)

 

Kan aldri legge på en lakkforsegling etter en carnabua voks, da får den null feste. Alltid sealent først, så voks! ;) Takk for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for svaret :) Har lest postene dine på autogeek forumet, for noen sinnsyke resultat du oppnår!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle de positive tilbake meldingene folkens :) Alltid hyggelig med litt ros. Kom gjerne med kritikk også, om dere ser noe som burde vært gjort annerledes.

 

Christer: Takk, du som er ChristR på forumet ja? Var nok kjent, hehe. Master og master, vi får se om jeg klarer å leve opp til det ;)

 

Trond: Ikke noe problem, bare spør om det er noe mer du lurer på, f.eks produkter osv. Alltid bra med spørsmål ;) Takk for det, prøver å gjøre mitt beste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er jeg som er ChristR på AG. Kreativt nick om jeg må si det selv:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de øyelokka ødela litt, siden fargenforskjellen var litt tilstede. Men resultatet var jo slående bra!

 

Vurdert å kjøpe et nytt kamera forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de øyelokka ødela litt, siden fargenforskjellen var litt tilstede. Men resultatet var jo slående bra!

 

Vurdert å kjøpe et nytt kamera forresten?

 

Øyelokka er stygge ja! Ikke noe nytt kamera gitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra resultat her! Skulle ha gjort det sammme med den gamle slitte rosa-lakken på quattron min og!

 

Du har ikke noe tips til å få dørkmattene svarte igjen. Ser de på bildene er grå-kvit. Har prøvd dekkfornyer, men blir så glatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.