#1 Skrevet August 8, 2007 Hey. Polerte denne bilen i helga. Rullet 320 000 km, og rimelig sliten i lakken. Rimelig fornøyd med resultatet. Enjoy Wash: Clayed with pinnacle ultra clay Washed optimum car shampoo Wheels washed with poorboys spray and rinse Dp tire gloss on the tires. Paint: Menzerna powergloss LC orange pad with the metabo Menzerna 106FF with orange pad with the metabo Pinnacle cleansing lotion Meguiars #21 x 2 Souveran paste wax. Interior: Door jams with pressure washer and 303 Megs APC all over the place vaccumed Megs #40 on dash DG odour eliminator Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Så bra ut det Ketil! Brukte noen timer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 Ble bra ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 8, 2007 tydelig forskjell der ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 8, 2007 Bare så dere vet det... Ketil har blitt kåret til Proffesional VAG Detailer på Autogeek forumet! Sinnsykt bra jobb Ketil! Viktig at du tok med de siste bildet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2007 Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 9, 2007 Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være.. Souveran paste vil jeg si ca 1-1.5 mnd. Da med normal vask. Den er ikke laget for spesiell holdbarhet, mest for show. Derfor er det alltid greit å ha en sealent som grunnlag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2007 Vet du noe om holdbarheten til pasten, Kjetil ? Etter å voksa et 4-5 bilder med den flytende så er jeg ikke veldig imponert.. Derfor lurte jeg på å prøve pasten. Har også lyst til å prøve en voks fra swissvax, men jeg vet ikke hvor økonomisk det vil være.. Fomelen er nesten alltid den samme, er bare forskjell på hva folk vil ha (paste/liquid) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 9, 2007 Utrolig stor forskjell! Ble dritbra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2007 Går det å legge den #21 på etter souveran wax'en? Eller er ikke dette vits i? Blir imponert og inspirert av å se på bildene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2007 Kan legge på mer glans-voks etter #21. Men la herde først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2007 Går det å legge den #21 på etter souveran wax'en? Eller er ikke dette vits i? Blir imponert og inspirert av å se på bildene dine Kan aldri legge på en lakkforsegling etter en carnabua voks, da får den null feste. Alltid sealent først, så voks! Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2007 Ok, takk for svaret Har lest postene dine på autogeek forumet, for noen sinnsyke resultat du oppnår!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 11, 2007 Takk for alle de positive tilbake meldingene folkens Alltid hyggelig med litt ros. Kom gjerne med kritikk også, om dere ser noe som burde vært gjort annerledes. Christer: Takk, du som er ChristR på forumet ja? Var nok kjent, hehe. Master og master, vi får se om jeg klarer å leve opp til det Trond: Ikke noe problem, bare spør om det er noe mer du lurer på, f.eks produkter osv. Alltid bra med spørsmål Takk for det, prøver å gjøre mitt beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 11, 2007 Jepp, det er jeg som er ChristR på AG. Kreativt nick om jeg må si det selv:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 11, 2007 Hehe, veldig kreativt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 12, 2007 Syns de øyelokka ødela litt, siden fargenforskjellen var litt tilstede. Men resultatet var jo slående bra! Vurdert å kjøpe et nytt kamera forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 12, 2007 Syns de øyelokka ødela litt, siden fargenforskjellen var litt tilstede. Men resultatet var jo slående bra! Vurdert å kjøpe et nytt kamera forresten? Øyelokka er stygge ja! Ikke noe nytt kamera gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 14, 2007 Bra resultat her! Skulle ha gjort det sammme med den gamle slitte rosa-lakken på quattron min og! Du har ikke noe tips til å få dørkmattene svarte igjen. Ser de på bildene er grå-kvit. Har prøvd dekkfornyer, men blir så glatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...