#1 Skrevet August 8, 2007 3 stk kompiser av meg som skal starte ny skobutikk i byen med litt fete merker!! Blir bare sko fra USA, Japan, Kina o.l Dette selges ikke i norge!!!! Sjekk ut nettsia under:) http://www.underunder.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 3 stk kompiser av meg som skal starte ny skobutikk i byen med litt fete merker!! Blir bare sko fra USA, Japan, Kina o.l Dette selges ikke i norge!!!! Sjekk ut nettsia under:) http://www.underunder.com/ Kan være en fordel å legge ut hvilke merker det er snakk om. samt at hjemmesiden dems var utrolig dårlig. bare 2 bilder av en tom butikk. hjelper ikke stort. Men fete sko er alltid av int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 Hjemmesiden deres er slik da den skal ikke opp før etter dem har åpnet butikken, men der var bare for å vise hvordan butikken ser ut. 400 par sko kommer iløpet av uken så da kan jeg ta litt flere bilder. Her er de merkene jeg husker: Greedy Genius, Creative Recreation, Nike, KIKS TYO, Starks NYC ++++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 Hjemmesiden deres er slik da den skal ikke opp før etter dem har åpnet butikken, men der var bare for å vise hvordan butikken ser ut. 400 par sko kommer iløpet av uken så da kan jeg ta litt flere bilder. Her er de merkene jeg husker: Greedy Genius, Creative Recreation, Nike, KIKS TYO, Starks NYC ++++ Blir nok bra dette:) Men er det ingen som selger NIKE i Norge?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 Blir nok bra dette:) Men er det ingen som selger NIKE i Norge?? Hehe nei Nike finnes ikke i Norge:) Kommer endel Nike modeller som ikke fins i Norge visst det var bedre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...