Anbefalte innlegg

Som sedvanlig er det noen tanker som ruller rundt oppe i hodet og dette er en av disse : klø :

Jeg har tenkt på en slik styling fanger og helt sikkert fra maxam tuning , han har mye fint til vettu pris.

Slik jeg skjønner det er disse fangerne bare glass fiber skal uten fester eller lignende og da lurer jeg på hvordan man fester de .

Limer man de fast på orginal fanger med sika eller ?? :nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøpe plastfanger?

Tåler mer, er bare å sette rett på og har kanskje bedre passform også enn glassfiber..

Hvilken bil er det snakk om forresten`?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Audi 100 -92 modell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel nesten samme som jeg måtte..

Jeg måtte vartfall støpe fast festene i glassbiber fangeren, prøvde å legge den på utsia av org fangeren, men det gikk ikke.

Bestilte også fangeren fra Maxam-tuning, å det er dårlig passform (mye mulig jeg bare har vært uheldig).

Hørt med en annen som har kjøpt derfra, den var like dårlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en rieger fanger i plast tilmin bil og det var bare et skall uten noe som helst inni...

Har ikke helt funne ut hvordan jeg skal feste den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det vel nesten samme som jeg måtte..

Jeg måtte vartfall støpe fast festene i glassbiber fangeren, prøvde å legge den på utsia av org fangeren, men det gikk ikke.

Bestilte også fangeren fra Maxam-tuning, å det er dårlig passform (mye mulig jeg bare har vært uheldig).

Hørt med en annen som har kjøpt derfra, den var like dårlig.

Henger meg på den dårlige passformen,eneste positive var prisen.Skeivt og skakt alle veier.Neste gang blir det kostet på litt mer,så det ikke blir det problemet iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.