Klikkelyd fra frontstilling

Anbefalte innlegg

I det siste har det kommet en irriterende klikkelyd fra frontstillingen/felgen framme.. noen som vet noe om hva det kan være? Høres ut som om noe tar borti noe, og skjer bare når jeg svinger medium/hardt begge veier..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet? skjer vel mest når jeg svinger til venstre.. lyden minner en del om lyden man får viss man fester en bit av en melkekartong til spilene på ett sykkelhjul :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være en drivknute som har begynt å ta kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen tvil drivleddet har tatt kvelden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk for svar :tilber:

Er det ytre eller indre eller begge deler som må skiftes da? Mye arbeid? er det farlig å kjøre med gåent drivledd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er noe krise å kjøre med slitt drivknute, har kjørt med det selv på en annen bil i et halvårs periode. Siden jeg var obs på dette så ga jeg ikke på for mye i svinger og heller lot bilen trille gjennom svingen med clutchen inne :) Hjul, senterbolt, nav og bremser måtte av da jeg bytta, men det var ikke en Audi.. Dette var da også indre drivledd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.