#1 Skrevet August 8, 2007 I det siste har det kommet en irriterende klikkelyd fra frontstillingen/felgen framme.. noen som vet noe om hva det kan være? Høres ut som om noe tar borti noe, og skjer bare når jeg svinger medium/hardt begge veier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2007 ingen som vet? skjer vel mest når jeg svinger til venstre.. lyden minner en del om lyden man får viss man fester en bit av en melkekartong til spilene på ett sykkelhjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2007 Kan være en drivknute som har begynt å ta kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2007 Ingen tvil drivleddet har tatt kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 10, 2007 tusen takk for svar Er det ytre eller indre eller begge deler som må skiftes da? Mye arbeid? er det farlig å kjøre med gåent drivledd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 10, 2007 Tror ikke det er noe krise å kjøre med slitt drivknute, har kjørt med det selv på en annen bil i et halvårs periode. Siden jeg var obs på dette så ga jeg ikke på for mye i svinger og heller lot bilen trille gjennom svingen med clutchen inne Hjul, senterbolt, nav og bremser måtte av da jeg bytta, men det var ikke en Audi.. Dette var da også indre drivledd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...