#1 Skrevet August 8, 2007 Ka er orginal et på 1999 s4?? Ka er det mest ekstreme som går på i bredden, visst en bruker 19"??? Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 8, 2007 Ka er orginal et på 1999 s4??Ka er det mest ekstreme som går på i bredden, visst en bruker 19"??? Odd Arne Aambakk Tror det er 45 eller 40. Det mest ekstreme som går uten å dra ut og lakkere skjermene (og bare valse/brette inn flensene pent) i 19 tom skulle jeg tippe er 9,5x19 foran og 10x19 bak. Ca ET40 begge steder og 235/35 19 dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 8, 2007 So vidt ej har funnet ut so har s4 ET 35... Har lite greie på dette med ET,men regner med en kvan i klubben klarer eit bra svar:) Det alternativet ej fekk,er det fortsatt reelt når et ET er 35 og ikkje 40-45?? Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2007 So vidt ej har funnet ut so har s4 ET 35...Har lite greie på dette med ET,men regner med en kvan i klubben klarer eit bra svar:) Det alternativet ej fekk,er det fortsatt reelt når et ET er 35 og ikkje 40-45?? Odd Arne Aambakk Uansett hva som står i vognkortet, så kan du fint bruke felg med ET35 på S4 B5. MEN hvis du velger 9 toms felg eller bredere, så burde ET være litt høyere for at ikke felgen skal komme for langt ut foran. men det avhenger endel av senking også, 9x19 ET35 med 40mm senk går sikkert ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 8, 2007 Jeg har 8,5x19" ET35 med 235/35 på min, synes det passer bra på bilen. Subber ikke, men er ikke god plass innover iallefall, utover spørs det vel på hvor mye du skal senke bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2007 Takker for svar:) Men etter det dokke forteller so er det egentli ikkje plass til meir en max 9" framme da,med eit litt lavere ET en 35? Sida det er quattro so er det no komplisert med breiere bak... Tar imot alle forslag med takk Venleg helsing Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2007 Bare et lite avvik... Regner med at du har samme caliptere som på min a6 2.7T med HP2 calipter. Noe som gjør at du kan får problemer å finne felger som passer. (Vet ikke helt hvordan skiver og caliptere er plassert i forhold til navet på S4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2007 det er montert rs4 bremser på denne bilen,360mm framme meiner ej på.. Odd Arne Aambakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 9, 2007 For å sette en 10" felg på bak på min S4, ka et må eg da velge for att det skal gå greit?? Går det med 35 eller må eg opp i et40??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 10, 2007 For å sette en 10" felg på bak på min S4, ka et må eg da velge for att det skal gå greit?? Går det med 35 eller må eg opp i et40??? Kommer an på senk og hjulstørrelse. 10x18 ET35/40 går nok sånn passe bra med 225/40 18 dekk, mens 10x19 ET35 vil nok begynne å gi fare for at felg subber rett i skjermen med smale dekk (og brede dekk subber villt lenge før). 10x20 anbefales ikke "uansett" ET. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...