Service; Møller TrH eller Stjørdal??

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha bilen inne til service nå.

 

Hvor er det lurest å levere bilen? Trondheim eller Stjørdal?

Tenkte prismessig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kristoffer Holth

Jeg skal ha bilen inne til service nå.

 

Hvor er det lurest å levere bilen? Trondheim eller Stjørdal?

Tenkte prismessig..

 

Stjørdal.. har gode priser og kan "prute" litt hehe..gjorde det jeg i sommer da jeg tok total-service. Sparte vel par lapper i forhold til tr.heim. Differansen mellom Bodø bil og Stjørdal ble størst på hele 900 kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på Stjørdal er vel litt enklere og prate med også, det er min erfaring iaffal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega har litt dårlige erfaringer fra Stjørdal. Gå litt på at de bytter deler uten å spørre og sånn, og med prisoverslag på en service på ca 4000, har han fått regning på nærmere 9000. Overskridelser har han fått flere ganger. Tror han har fått diskutert seg fram til å ikke betalt siden de ikke har sagt ifra... men har vært ett salig styr flere ganger vet jeg.

 

Bortsett fra det har han vært fornøyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Truls Antonsen

En kollega har litt dårlige erfaringer fra Stjørdal. Gå litt på at de bytter deler uten å spørre og sånn, og med prisoverslag på en service på ca 4000, har han fått regning på nærmere 9000. Overskridelser har han fått flere ganger. Tror han har fått diskutert seg fram til å ikke betalt siden de ikke har sagt ifra... men har vært ett salig styr flere ganger vet jeg.

 

Bortsett fra det har han vært fornøyd..

 

Hørt slikt jeg også..men mange år siden. Bestandig ringt meg når de finner at ting bør skiftes. Og gamle deler legger de i bagasjerommet. Finnes mange ærlige/uærlige i bransjen. Men Vag-forhandlere er til å stole på..koster mer..men så har du jo garanti skjer det noe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som det heller mot Stjørdal da ja...

 

Der er det bare 1 uke venteliste, mens Trondheim har 1 mnd. : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!!

 

Hvis du har god tid engang, anbefaler jeg deg og kjøre helt til Levanger. Har hatt to større rep på min tidligere S6 til en prisantydning på 12-15000 pr. rep.

Men de har vært så service innstilt og gitt meg "nice price på 10000 pr rep.

 

Så har spart meg endel penger der.

 

Samt andre små rep. og servicer til sterkt reduserte priser.

 

Madsen bil Avd. Levanger anbefales på det sterkeste, da de er meget service innstilt.

 

 

Mvh Trond

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.